Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2013

Aprendre ensenyant: introducció del paper del mentor a la robòtica educativa

  • Identification data

    Identifier: RP:1625
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/RP1625
  • Authors:

    Marcos Pastor, Adrià
    Vives Ostios, Cristina
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Marcos Pastor, Adrià Vives Ostios, Cristina
    Keywords: Tecnologia educativa
    Abstract: In this work, a learning methodology based on joined students’ responsibility forknowledge transmission about robotics is proposed. The aim of this work is to reinforce students’ learnings in a significative form by giving special importance to their knowledge due to they have to transmit it to childhood students. In this process, the high school student plays a mentor role where not only learns about robotics but also puts communication and teamwork skills into practice. En aquest article, es proposa una metodologia d’aprenentatge de la robòtica basada en la coresponsabilitat dels alumnes d’ESO com a transmissors del coneixement. Es pretén reforçar els aprenentatges dels estudiants de forma significativa, i donar una gran importància als seus sabers transmetent-los a nens i nenes d’educació infantil. En aquest procés, l’alumne pren un rol de mentor on integra coneixements de robòtica, treballa la competència comunicativa i les habilitats de treball en equip.
    Journal publication year: 2013
    Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article