Tesis doctorals> Departament de Gestió d'Empreses

Destination branding and the role of emigrants: the case of morocco.

  • Identification data

    Identifier: TDX:1942
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TDX1942
  • Authors:

    El Aouni, Fatimazohra
  • Others:

    Date: 2014-12-16
    Departament/Institute: Departament de Gestió d'Empreses Universitat Rovira i Virgili.
    Language: eng
    Identifier: http://hdl.handle.net/10803/288214
    Source: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Author: El Aouni, Fatimazohra
    Director: Cascón Pereira, Rosalía Hernández Lara, Ana Beatriz
    Format: application/pdf 210 p.
    Publisher: Universitat Rovira i Virgili
    Keywords: Brand Image Brand Identity Destination Branding Imagen de la Marca Identidad de la Marca Marca del destino Imatge de marca Identitat de Marca Marca Destinació
    Title: Destination branding and the role of emigrants: the case of morocco.
    Subject: 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses 3 - Ciències socials
  • Keywords:

    65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
    3 - Ciències socials
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar