Treballs Fi de Grau> Pedagogia

EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3322
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3322
  • Autors:

    Rovira Jiménez, David
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: En aquest treball s’exposa una alternativa al mètode tradicional a l’hora d’impartir les matemàtiques. Es tracta del mètode ABN, un mètode que pretén promoure una altra manera diferent d'ensenyar matemàtiques en Educació Infantil. Es presenta una diagnosi d’una necessitat, aprendre les matemàtiques d’una forma més significativa, vivencial i manipulativa. Els objectius principals de la investigació seran detectar les principals necessitats d’una aula d’infantil per a treballar les matemàtiques de manera significativa, i dissenyar una proposta de millora metodològica introduint el mètode ABN a les aules, per tal d’avaluar si augmenta la curiositat, la motivació i l’aprenentatge en els infants.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Rovira Jiménez, David
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL THE ABN METHOD FOR CHILD EDUCATION EL MÉTODO ABN EN EDUCACIÓN INFANTIL
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Educació Infantil, matemàtiques, comptatge, mètode ABN. Child education, mathematics, counting, ABN method. Educación Infantil, matemáticas, conteo, método ABN.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL
    Director del projecte: Sanromà Lucia, Manuel
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar