Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: En aquest treball s’exposa una alternativa al mètode tradicional a l’hora d’impartir les matemàtiques. Es tracta del mètode ABN, un mètode que pretén promoure una altra manera diferent d'ensenyar matemàtiques en Educació Infantil. Es presenta una diagnosi d’una necessitat, aprendre les matemàtiques d’una forma més significativa, vivencial i manipulativa. Els objectius principals de la investigació seran detectar les principals necessitats d’una aula d’infantil per a treballar les matemàtiques de manera significativa, i dissenyar una proposta de millora metodològica introduint el mètode ABN a les aules, per tal d’avaluar si augmenta la curiositat, la motivació i l’aprenentatge en els infants.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Rovira Jiménez, David
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL THE ABN METHOD FOR CHILD EDUCATION EL MÉTODO ABN EN EDUCACIÓN INFANTIL
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Educació Infantil, matemàtiques, comptatge, mètode ABN. Child education, mathematics, counting, ABN method. Educación Infantil, matemáticas, conteo, método ABN.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL
Director del projecte: Sanromà Lucia, Manuel
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)