Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: En el present treball jo proposo treballar els ambients d’aprenentatge. Per tant, l’objectiu principal d’aquesta recerca és conèixer la metodologia dels ambients d’aprenentatge, i poder investigar el seu funcionament i la seva organització. La metodologia emprada, és quantitativa i qualitativa. Per aquest motiu, han participat diferents escoles, les quals han respost un qüestionari sobre l’evolució dels ambients d’aprenentatge al seu centre educatiu i l’observació/pràctica directa en un dels centres per poder saber com s’organitza l’escola. Els principals resultats confirmen que el canvi de metodologia en els centres, proporciona la inclusió i l’autonomia dels infants, dos factors importants actualment així com l’aprenentatge personalitzat.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Castro Ruz, Maria del Rosario
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Ambientes de aprendizaje: transformando espacios Learning environments: transforming spaces Ambients d'aprenentatge: transformant espais
Data de la defensa del treball: 2021-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: ambientes de aprendizaje, educación, inclusión learning environments, education, inclusion ambients d'aprenentatge, educació, inclusió
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Ambients d'aprenentatge: transformant espais
Director del projecte: Alemany Vazquez, Maria Josep
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)