Data d'alta al repositori: 2021-07-19
Resum: Aquest Treball de Final de Grau pretén avaluar de manera exhaustiva del programa “Petites mirades, grans aprenentatges” original de l’escola Solc, de Tarragona i específic per infants TEA de l’etapa d’educació infantil. L’objectiu principal a assolir vol comprovar la funcionalitat del programa “Petites mirades, grans aprenentatges” en la vida dels infants, les famílies TEA i les escoles ordinàries. Per aquest motiu, la línia metodològica és mixta, ja que aquest programa abraça tot l’entorn d’aquesta tipologia d’infants: escola d’educació especial, escola ordinària i família, ja que els resultats extrets combinen observacions d’aula, entrevistes i gràfics extrets d’enquestes. Els resultats extrets demostren la funcionalitat del programa pels infants amb autisme atesos, ja que els dona qualitat de vida i benestar emocional al proporcionar eines i estratègies de relació i comprensió del món, a més de dotar a les famílies i escoles ordinàries de recursos per afrontar el dia a dia d’aquests infants.
Matèria: Ciències de l'Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Ciències de l'Educació
Estudiant: Gutiérrez Coll, Meritxell
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Programa de intervención educativa en el autismo Educational intervention program in autism Programa d'intervenció educativa en l'autisme.
Data de la defensa del treball: 2021-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: autismo, educación, intervención educativa autism, education, educational intervention autisme, educació, intervenció educativa
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Programa d'intervenció educativa en l'autisme.
Director del projecte: Veà Vila, Sílvia
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)