Data d'alta al repositori: 2023-02-08
Resum: El llenguatge és el que permet a l'ésser humà satisfer la necessitat de comunicar-se amb els altres. Donada la importància de la comunicació en les persones, l'ensenyament del llenguatge és un dels continguts claus en tota l'activitat educativa per arribar a l'ensenyament de la lectoescriptura. Aquest treball d'investigació té com a propòsit identificar les dificultats que s'estan trobant els docents d'Educació Infantil en l'ensenyament de la lectoescriptura arran la implantació de les mesures sociosanitàries de la COVID-19.
Matèria: Educació infantil
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Filgueras Cortés, Lidia
Curs acadèmic: 2021-2022
Títol en diferents idiomes: Anàlisi i estudi de les dificultats de la lectoescriptura en l'Educació Infantil en temps de COVID. Analysis and study of the difficulties of reading and writing in early childhood education during COVID. Análisis y estudio de las dificultades de la lectoescritura en la Educación Infantil en tiempo de COVID.
Data de la defensa del treball: 2022-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: lectoescriptura, educació infantil, COVID-19 literacy, childhood education, COVID-19 lectoescritura, educación infantil, COVID-19
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Anàlisi i estudi de les dificultats de la lectoescriptura en l'Educació Infantil en temps de COVID.
Director del projecte: Masdeu Yélamos, Eduard
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)