Treballs Fi de Grau> Psicologia

Clima social a l'aula i benestar subjectiu: anàlisi de la seva relació i implicacions en el context educatiu

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6073
    Autors:
    Molina Pujol, Aina
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-07-20
    Resum: Aborda el tema del clima social en el aula y el bienestar subjetivo de niños y niñas de primaria, con el objetivo de analizar posibles diferencias de género en estas variables. A través de una investigación exhaustiva, se examinan las interacciones sociales y su impacto en el bienestar emocional de los estudiantes. El estudio también se centra en comprender si existen disparidades significativas entre niños y niñas en relación con el clima social y el bienestar. It addresses the issue of the social climate in the classroom and the subjective well-being of primary school boys and girls, with the aim of analyzing possible gender differences in these variables. Through extensive research, social interactions and their impact on students' emotional well-being are examined. The study also focuses on understanding whether there are significant disparities between boys and girls in relation to the social climate and well-being. Aborda el tema del clima social a l'aula i el benestar subjectiu de nens i nenes de primària, amb l'objectiu d'analitzar possibles diferències de gènere en aquestes variables. A través d'una investigació exhaustiva, s'examinen les interaccions socials i el seu impacte al benestar emocional dels estudiants. L'estudi també se centra a comprendre si hi ha disparitats significatives entre nens i nenes en relació amb el clima social i el benestar.
    Matèria: Psicologia pedagògica
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Psicología Psychology Psicologia
    Departament: Psicologia
    Estudiant: Molina Pujol, Aina
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Clima social en el aula y bienestar subjetivo: análisis de su relación e implicaciones en el contexto educativo Social climate in the classroom and subjective well-being: analysis of their relationship and implications in the educational context
    Data de la defensa del treball: 2023-06-19
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: clima social, bienestar subjetivo, género social climate, subjective well-being, gender clima social, benestar subjectiu, gènere
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Clima social a l'aula i benestar subjectiu: anàlisi de la seva relació i implicacions en el context educatiu
    Director del projecte: Castarlenas Solé, Elena
    Ensenyament(s): Psicologia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Psicología
    Psychology
    Psicologia
    Psicologia pedagògica
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar