Data d'alta al repositori: 2024-02-01
Resum: The present work aims to elaborate an approximate analysis on whether gamification is a motivating element for students in learning, developing a gamified didactic educational proposal. It was possible to show that gamification motivated the students when carrying out the different activities, since 100% of the students who completed the didactic unit confirmed that this methodology had helped them to increase both motivation and participation El present treball pretén elaborar una anàlisi aproximada sobre si la gamificació és un element motivador pels alumnes en l'aprenentatge, desenvolupant una proposta educativa didàctica gamificada. Es va poder demostrar que la gamificació motivava als alumnes a l'hora de dur a terme les diferents activitats, ja que un 100% dels alumnes que van realitzar la unitat didàctica van confirmar que aquesta metodologia els havia ajudat a augmentar tant la motivació com la participació.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Aguilera Bonals, Eva
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: La Gamificación: una herramienta educativa para mejorar la motivación del alumnado. Gamification: an educational tool to improve student motivation
Data de la defensa del treball: 2023-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Gamificación, motivación, educació. Gamification, motivation, education. Gamificació, motivació, educació.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La Gamificació: una eina educativa per a millorar la motivació de l'alumnat
Director del projecte: Duch Gavaldà, Ignasi
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)