Creation date in repository: 2024-02-01
Abstract: The present work aims to elaborate an approximate analysis on whether gamification is a motivating element for students in learning, developing a gamified didactic educational proposal. It was possible to show that gamification motivated the students when carrying out the different activities, since 100% of the students who completed the didactic unit confirmed that this methodology had helped them to increase both motivation and participation El present treball pretén elaborar una anàlisi aproximada sobre si la gamificació és un element motivador pels alumnes en l'aprenentatge, desenvolupant una proposta educativa didàctica gamificada. Es va poder demostrar que la gamificació motivava als alumnes a l'hora de dur a terme les diferents activitats, ja que un 100% dels alumnes que van realitzar la unitat didàctica van confirmar que aquesta metodologia els havia ajudat a augmentar tant la motivació com la participació.
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Aguilera Bonals, Eva
Academic year: 2022-2023
Title in different languages: La Gamificación: una herramienta educativa para mejorar la motivación del alumnado. Gamification: an educational tool to improve student motivation
Work's public defense date: 2023-06-13
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Gamificación, motivación, educació. Gamification, motivation, education. Gamificació, motivació, educació.
Confidenciality: No
Title in original language: La Gamificació: una eina educativa per a millorar la motivació de l'alumnat
Project director: Duch Gavaldà, Ignasi
Education area(s): Educació Primària
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)