Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: "El mindfulness significa prestar atenció al moment present. Aquest projecte d’investigació sorgeix de detectar la necessitat que hi ha a les aules de les escoles de treballar l’atenció plena. Es creu que aquesta capacitat de prestar atenció es pot desenvolupar a partir de la pràctica de mindfulness. L’objectiu d’aquest treball d’investigació és el de descriure els efectes del mindfulness en l’atenció de l’alumnat d’una aula de P5 d’educació infantil, tot implementant unes rutines mindfulness en tornar del pati. L’observació es va dur a terme de manera sistemàtica durant dues setmanes, incorporant la pràctica mindfulness a la segona setmana."
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Escusa Palazón, Meritxell
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Mindfulness en segundo ciclo de educación infantil. Mindfulness in the second cycle of early childhood education. Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: mindfulness; atención plena; educación infantil. mindfulness; early childhood education. mindfulness; atenció plena; educació infantil.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
Director del proyecto: Prieto Borràs, Jordi
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)