Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3304
    Autores:
    Escusa Palazón, Meritxell
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: "El mindfulness significa prestar atenció al moment present. Aquest projecte d’investigació sorgeix de detectar la necessitat que hi ha a les aules de les escoles de treballar l’atenció plena. Es creu que aquesta capacitat de prestar atenció es pot desenvolupar a partir de la pràctica de mindfulness.   L’objectiu d’aquest treball d’investigació és el de descriure els efectes del mindfulness en l’atenció de l’alumnat d’una aula de P5 d’educació infantil, tot implementant unes rutines mindfulness en tornar del pati. L’observació es va dur a terme  de manera sistemàtica durant dues setmanes, incorporant la pràctica mindfulness a la segona setmana."
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Escusa Palazón, Meritxell
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Mindfulness en segundo ciclo de educación infantil. Mindfulness in the second cycle of early childhood education. Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: mindfulness; atención plena; educación infantil. mindfulness; early childhood education. mindfulness; atenció plena; educació infantil.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
    Director del proyecto: Prieto Borràs, Jordi
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar