Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3318
    Autores:
    Raventós Guimerà, Farners
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: Aquesta investigació educativa pretén submergir al lector l’adquisició de dos temes d’actualitat a l’etapa d’Educació Infantil. Per una banda, s’inicia l’anàlisi de la pràctica Psicomotriu, donant èmfasi a la dinàmica racional emprada a les sessions dissenyades amb infants d’entre cinc i sis anys. Per l’altra banda, es defineix i s’analitza l’impacte de la pràctica de la plena consciència, també anomenada mindfulness, quan s’introdueix la respiració conscient amb infants d’Educació Infantil.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Raventós Guimerà, Farners
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Como afecta el Mindfunlessdentro de la Práctica Psicomotriz How Mindfulness affects within Psicomotrix Practice Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Relajación, Atención Plena, Respiración. Relaxation, Mindfulness, Breathing Relaxació, Plena Consciència, Respiració.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu
    Director del proyecto: Torres García, Ana
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar