Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: Aquesta investigació educativa pretén submergir al lector l’adquisició de dos temes d’actualitat a l’etapa d’Educació Infantil. Per una banda, s’inicia l’anàlisi de la pràctica Psicomotriu, donant èmfasi a la dinàmica racional emprada a les sessions dissenyades amb infants d’entre cinc i sis anys. Per l’altra banda, es defineix i s’analitza l’impacte de la pràctica de la plena consciència, també anomenada mindfulness, quan s’introdueix la respiració conscient amb infants d’Educació Infantil.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Raventós Guimerà, Farners
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Como afecta el Mindfunlessdentro de la Práctica Psicomotriz How Mindfulness affects within Psicomotrix Practice Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Relajación, Atención Plena, Respiración. Relaxation, Mindfulness, Breathing Relaxació, Plena Consciència, Respiració.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu
Director del proyecto: Torres García, Ana
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)