Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-14
Resumen: L’autoestima es tracta d’un constructe multidimensional que es forma al llarg de tota la vida i que es veu influenciada per molts factors. l’objectiu d’aquest treball és l’anàlisi i intervenció en la millora d’autoestima d’un grup d’infants vulnerables. S’ha organitzat i aplicat un programa amb activitats diverses per intervenir sobre les diferents dimensions de l’autoestima, que posteriorment, ha estat avaluat de manera quantitativa i qualitativa. Els resultats quantitatius mostren que el programa no ha tingut l’eficàcia desitjada sobre el grup de participants intervinguts, però els resultats qualitatius avalen l’èxit de la intervenció.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
Departamento: Psicologia
Estudiante: Cavallé Abasolo, Ester
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Autoestima en la infància: intervenció amb nens i nenes vulnerables Self-esteem in the childhood: intervention with vulnerable boys and girls Autoestima en la infancia: intervención con niños y niñas vulnerables
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Autoestima en infants, infants vulnerables, intervenció Self-esteem in children, vulnerable children, intervention Autoestima en niños, niños vulnerables, intervención
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Autoestima en la infància: intervenció amb nens i nenes vulnerables
Director del proyecto: Domènech Auqué, Montserrat
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)