Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3629
    Autores:
    Monzón Cárabe, Ana Maria
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
    Resumen: Aquesta recerca mostra l’anàlisi del tractament de la inclusió en una escola pública de Vila-Seca i els diferents agents implicats en el procés. El marc teòric es recullen les característiques i la definició del concepte “inclusió educativa”, els factors que influeixen en aquest procés i quines metodologies es consideren inclusives. D’altra banda, en el marc metodològic es proposen els objectius generals a assolir, relacionats amb el concepte d’inclusió, l’organització del centre i les estratègies que afavoreixen aquest procés. A més a més, s’analitzen els resultats obtinguts dels instruments i s’elaboren les conclusions pertinents.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Monzón Cárabe, Ana Maria
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Inclusive methodologies. Analysis of the treatment of inclusion in a public school in Vila-Seca and the agents involved in the process Metdologias inclusivas. Análisis del tratamiento de la inclusión y de los agentes implicados en una escuela pública de Vila-Seca. Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: metodologías, inclusión, necesidades educativas especiales, estrategias. methodologies, inclusion, special education needs, strategies metodologies, inclusió, necessitats educatives especials, estratègies.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca
    Director del proyecto: Boluda López, Pere
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar