Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: Aquesta recerca mostra l’anàlisi del tractament de la inclusió en una escola pública de Vila-Seca i els diferents agents implicats en el procés. El marc teòric es recullen les característiques i la definició del concepte “inclusió educativa”, els factors que influeixen en aquest procés i quines metodologies es consideren inclusives. D’altra banda, en el marc metodològic es proposen els objectius generals a assolir, relacionats amb el concepte d’inclusió, l’organització del centre i les estratègies que afavoreixen aquest procés. A més a més, s’analitzen els resultats obtinguts dels instruments i s’elaboren les conclusions pertinents.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Monzón Cárabe, Ana Maria
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Inclusive methodologies. Analysis of the treatment of inclusion in a public school in Vila-Seca and the agents involved in the process Metdologias inclusivas. Análisis del tratamiento de la inclusión y de los agentes implicados en una escuela pública de Vila-Seca. Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: metodologías, inclusión, necesidades educativas especiales, estrategias. methodologies, inclusion, special education needs, strategies metodologies, inclusió, necessitats educatives especials, estratègies.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca
Director del proyecto: Boluda López, Pere
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)