Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: Aquest treball consisteix a analitzar i estudiar tres sistemes d'avaluació de diferents escoles públiques de la ciutat de Tarragona. Aquests tres centren duen a terme diferents metodologies que afecten l'avaluació. A més, es relacionen els sistemes d'avaluació dels centres triats amb la preparació de l'alumnat de cara a les proves ACL.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Martínez Márquez, Anna
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Sistemas evaluativos de tres colegios de diferentes en relación a la preparación de las pruebas ACL Evaluative system of three schools of different in relation to the preparation of the pruebas ACL Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: evaluación, comprensión lectora evaluation, reading comprehension avaluació, comprensió lectora
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
Director del proyecto: Canela Grau, Montserrat
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)