Treballs Fi de Grau> Educació Primària

Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3635
    Autores:
    Martínez Márquez, Anna
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
    Resumen: Aquest treball consisteix a analitzar i estudiar tres sistemes d'avaluació de diferents escoles públiques de la ciutat de Tarragona. Aquests tres centren duen a terme diferents metodologies que afecten l'avaluació. A més, es relacionen els sistemes d'avaluació dels centres triats amb la preparació de l'alumnat de cara a les proves ACL.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Ciències de l'educació
    Estudiante: Martínez Márquez, Anna
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Sistemas evaluativos de tres colegios de diferentes en relación a la preparación de las pruebas ACL Evaluative system of three schools of different in relation to the preparation of the pruebas ACL Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: evaluación, comprensión lectora evaluation, reading comprehension avaluació, comprensió lectora
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL
    Director del proyecto: Canela Grau, Montserrat
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar