Fecha de alta en el repositorio: 2022-10-03
Resumen: Aquest estudi pretén analitzar quina relació i diferències existeixen entre consciència emocional i ansietat social, i el fet de tenir altes capacitats en l’etapa infantil i juvenil. Com a instruments, s’han utilitzat les escales EAQ30 i SASC-R, juntament amb un recull de dades sociodemogràfiques. Els resultats obtinguts mostren diferències en comunicar emocions, atendre a les emocions dels altres i malestar i evitació social entre la mostra d’altes capacitats i una mostra de equivalent de població comunitària. Aquest estudi pretén servir com a base per a una possible intervenció en competències emocionals i socials per a persones amb altes capacitats.
Materia: Altes capacitats
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
Departamento: Psicologia
Estudiante: Folch Ferré, Maria del Mar
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: Consciència Emocional i Ansietat Social en Infants i Joves amb Altes Capacitats Emotional Awareness and Social Anxiety in Children and Young People with High Intellectual Abilities Conciencia Emocional y Ansiedad Social en Niños y Jóvenes con Altas Capacidades
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: altes capacitats, consciència emocional, ansietat social high intellectual abilities, emotional awareness, social anxiety altas capacidades, conciencia emocional, ansiedad social
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Consciència Emocional i Ansietat Social en Infants i Joves amb Altes Capacitats
Director del proyecto: Dueñas Rada, Jorge-Manuel
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)