Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-09
Resumen: Estudi qualitatiu sobre l'assetjament entre iguals i més en concret cap als alumnes amb NESE. La mostra són les 5 escoles públiques de la ciutat de valls, i els resultats mostren que es té tolerància 0 envers l'assetjament, la qual cosa facilita el tractament del tema. Totes les escoles actuen en base a un mateix protocol: el del Departament d'Educació, la qual cosa mostra una coherència entre tots els centres, mostrant que tots els alumnes tindran les mateixes eines en el cas en que hagin de fer front a una situació d'assetjament.
Materia: Assetjament escolar
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Gómez Martínez, Judit
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: L'assetjament entre iguals i cap als alumnes amb NESE. Prevenció i actuació mitjançant els protocols. School abuse among peers towards students with special needs. Prevention and action trough protocols. El abuso escolar entre iguales hacia los alumnos con NESE. Prevención y actuación mediante los protocolos
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: assetjament, NESE, protocol, actuació, prevenció bullying, Special Needs, protocol, action, prevention abuso escolar, NESE, protocolo, actuación, prevención
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'assetjament entre iguals i cap als alumnes amb NESE. Prevenció i actuació mitjançant els protocols.
Director del proyecto: Cañadilla López de Coca, José Luís
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)