Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El mindfulness aplicat a l'aula

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:5682
    Autores:
    Abelló Cervera, Pau
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-09
    Resumen: En aquest treball es tracta el mindfulness o consciència plena i la seva aplicació en l’àmbit escolar en una aula de Primària. Inicialment es va executar un treball exhaustiu d’investigació bibliogràfica, on es va evidenciar els beneficis d’aquesta disciplina. A partir de publicacions de caràcter científic de diferents autors, es va profunditzar en la visió i aplicació del mètode. A continuació, s’exposa la proposta d’intervenció didàctica, basada en tècniques de mindfulness del programa TREVA, amb la finalitat de millorar la capacitat d’atenció i concentració de l’alumnat entre els vuit i nou anys
    Materia: Atenció plena
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Abelló Cervera, Pau
    Curso académico: 2021-2022
    Título en diferentes idiomas: El mindfulness aplicat a l'aula Mindfulness applied in the classroom El minfulness aplicado en el aula
    Fecha de la defensa del treball: 2022-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: mindfulness, atenció, concentració mindfulness, attention, concentration mindfulness, atención, concentración
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: El mindfulness aplicat a l'aula
    Director del proyecto: Boluda López, Pedro
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Atenció plena
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar