Fecha de alta en el repositorio: 2023-02-09
Resumen: En aquest treball es tracta el mindfulness o consciència plena i la seva aplicació en l’àmbit escolar en una aula de Primària. Inicialment es va executar un treball exhaustiu d’investigació bibliogràfica, on es va evidenciar els beneficis d’aquesta disciplina. A partir de publicacions de caràcter científic de diferents autors, es va profunditzar en la visió i aplicació del mètode. A continuació, s’exposa la proposta d’intervenció didàctica, basada en tècniques de mindfulness del programa TREVA, amb la finalitat de millorar la capacitat d’atenció i concentració de l’alumnat entre els vuit i nou anys
Materia: Atenció plena
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Abelló Cervera, Pau
Curso académico: 2021-2022
Título en diferentes idiomas: El mindfulness aplicat a l'aula Mindfulness applied in the classroom El minfulness aplicado en el aula
Fecha de la defensa del treball: 2022-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: mindfulness, atenció, concentració mindfulness, attention, concentration mindfulness, atención, concentración
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El mindfulness aplicat a l'aula
Director del proyecto: Boluda López, Pedro
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)