Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Els videojocs canvien la percepció de la vida a un infant

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6636
    Autores:
    Puerto Guillen, Carlos
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-01-16
    Resumen: Aquest treball de final de grau treballa aspectes relacionats amb els infants i els videojocs. Partint des del coneixement de la percepció i com aquesta evoluciona amb l'edat, estudiant la neurociència educativa i els seus beneficis, escalant cap a la gamificació i, finalment, una part metodològica on es busca relació entre infants amb baix nivell social, cultural i econòmic i l'ús de les TIC. This final degree work deals with aspects related to children and video games. Starting from the knowledge of perception and how it evolves with age, studying educational neuroscience and its benefits, moving towards gamification and, finally, a methodological part where we look for relationships between children with low social, cultural and economic and the use of ICT.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Puerto Guillen, Carlos
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: Video games change a child's perception of life Los videojuegos cambian la percepción de la vida a un infante
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-14
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Videojocs, percepció, educació Videogames, perception, education Videojuegos, percepción, educación
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Els videojocs canvien la percepció de la vida a un infant
    Director del proyecto: Alemany Vázquez, Maria Josep
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar