Fecha de alta en el repositorio: 2024-01-16
Resumen: Aquest treball de final de grau treballa aspectes relacionats amb els infants i els videojocs. Partint des del coneixement de la percepció i com aquesta evoluciona amb l'edat, estudiant la neurociència educativa i els seus beneficis, escalant cap a la gamificació i, finalment, una part metodològica on es busca relació entre infants amb baix nivell social, cultural i econòmic i l'ús de les TIC. This final degree work deals with aspects related to children and video games. Starting from the knowledge of perception and how it evolves with age, studying educational neuroscience and its benefits, moving towards gamification and, finally, a methodological part where we look for relationships between children with low social, cultural and economic and the use of ICT.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Puerto Guillen, Carlos
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Video games change a child's perception of life Los videojuegos cambian la percepción de la vida a un infante
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-14
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Videojocs, percepció, educació Videogames, perception, education Videojuegos, percepción, educación
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Els videojocs canvien la percepció de la vida a un infant
Director del proyecto: Alemany Vázquez, Maria Josep
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)