Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:8111
    Autores:
    Vizcaino Aranda, Martina
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2025-02-27
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: ca
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Vizcaino Aranda, Martina
    Curso académico: 2023-2024
    Título en diferentes idiomas: Estrategias para mejorar la comprensión lectora en el aula dirigidas a niños y niñas de segundo de educación primaria Strategies to improve reading comprehension in the classroom aimed at boys and girls in second year of primary education Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
    Fecha de la defensa del treball: 2024-06-12
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Comprensión lectora, lectura, estrategias. Reading comprenhension, reading, strategies Comprensió lectora, lectura, estratègies.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Estratègies per millorar la comprensió lectora a l'aula dirigides a nens i nenes de segon d'educació primària
    Director del proyecto: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Enseñanza(s): Educació Primària
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar