Centre: Institut Gaudí (Reus)
Data d'alta al repositori: 2017-02-13
Idioma: Català
Resum: El present treball de recerca gira entorn el mercat turístic rus a les ciutats de Salou i Reus. Es planteja com a pregunta d’investigació si és bo, cara al futur del sector turístic, apostar per una estratègia de captació d’un únic tipus de mercat, en aquest cas el rus, o bé si és millor aplicar una estratègia de diversificació. A partir de la resposta es determinaran quines mesures poden aplicar les institucions i els sectors empresarials comercial, d’hoteleria i restauració per dur a terme la estratègia més òptima. Amb la finalitat d’arribar a aquest objectiu s’ha utilitzat la següent informació: 1- Anàlisi de les dades del pas del turisme rus per Reus i Salou principalment, i per la Costa Daurada i Catalunya de manera secundària. 2- Estudi de les motivacions que el van dur a visitar el territori i les raons que el van portar a deixar de fer-ho. 3- Realització d’una previsió de com serà el seu comportament futur. 4- Plantejament de mesures per fer possible la recuperació d’aquests visitants.
Títol en la llengua original: Anàlisi sobre la incidència del turisme rus a les ciutats de Reus i Salou
curs acadèmic: 2015-2016
Estudiant: Mar Alsina Folch
Sèrie: Treballs Recerca Batxillerat (Facultat Turisme i Geografia)