A Critical Analysis of the Digitization of Healthcare Communication in the EU: A Comparison of Italy, Finland, Norway, and Spain | 2021 |
Adolescents encouraging healthy lifestyles through a peer-led social marketing intervention: Training and key competencies learned by peer leaders | 2022 |
Alcarràs y As bestas | 2024 |
Al.legat antideterminista. Ressenya del llibre de Miquel Tresserras La ciutat del risc
|
2007
|
Analysing effective social media communication in higher education institutions | 2023 |
Analysing the influence of Universities’ content strategy on the level of engagement on social media
|
2024
|
Analysis of the attributes of smart tourism technologies in destination chatbots that influence tourist satisfaction | 2022 |
Analysis of universities’ integrated communication strategies on Twitter-X
|
2023
|
Análisis de las fotografías y vídeos de Instagram para la creación de un ranking de popularidad de los territorios y los destinos
|
2020
|
Análisis del concepto de \'públicos en las relaciones públicas | 2018 |
A paper in health sciences: The Student Mentor
|
2015
|
Arqueología del vacío: un estudio periodístico (2016-2021) | 2024 |
Assessing dialogic features of corporate pages on Facebook in Latin American companies | 2021 |
AUGMENTED REALITY LIMITATIONS IN THE TOURISM SECTOR
|
2023
|
Autobiography and Fiction in Semprun's Texts
|
2009
|
A youth-led social marketing intervention to encourage healthy lifestyles, the EYTO (European Youth Tackling Obesity) project: A cluster randomised controlled0 trial in Catalonia, Spain Health behavior, health promotion and society | 2015 |
Co-designing an Integrated Care Network With People Living With Parkinson’s Disease: From Patients’ Narratives to Trajectory Analysis | 2021 |
Comparing facebook as an interactive communication tool for companies in LatAm and worldwide
|
2020
|
Comunicación de la responsabilidad social empresarial de las empresas de América Latina en Facebook: estudio comparativo con las empresas globales | 2020 |
Comunicación dialógica 2.0 en Facebook. Análisis de la interacción en las organizaciones de América Latina
|
2019
|
Constructing issues in the media through metaphoric frame networks | 2018 |
Contrapúblicos en YouTube: el caso del colectivo trans | 2019 |
Creación de significado online: recoger las voces de los y las fans de series televisivas
|
2019
|
Credibilidad en los medios sociales de los destinos turísticos
|
2018
|
Crisis económica, transformación política y expresión documental: crónica del anhelo (más que del cambio) | 2018 |
Defining pragmatic and symbolic frames: Newspapers about the independence during the Scottish and Catalan elections
|
2013
|
Dialogue with absence: The letter as a legacy of the traumatic past in the contemporary Spanish documentary
|
2019
|
Digital communication by the National Tourist Offices in the face of the Covid-19 pandemic crisis: a comparison between Asian and European countries on Twitter | 2022 |
Diálogo con la ausencia: a epístola como herencia del pasado traumático en el cine documental español contemporáneo
|
2019
|
Discursos feministas y vídeos de youtubers:: límites y horizontes de la politización yo-céntrica
|
2019
|
Discursos feministes i vídeos de youtuberes: límits i horitzons de la politització jo-cèntrica
|
2019
|
Disrupting 'Wills to Truth'. How Catalan TV documentary contributed to the democratization of Spanish Civil War narratives | 2014 |
Do tourists seek the same information at destinations? Analysis of digital tourist information searches according to different types of tourists | 2022 |
El Contenido en los medios sociales de los destinos turísticos y la búsqueda de información de los usuarios.
|
2018
|
El empoderamiento de los turistas: estudio del fenómeno blogger en el sector turístico español | 2021 |
El enfoque de género en la política editorial de las revistas científicas de Comunicación de mayor impacto del Journal Citation Reports | 2023 |
El estado de la cuestión de la investigación sobre la comunicación digital de las universidades
|
2022
|
El propòsit de les relacions públiques: de la persuasió a la influència mútua: el propósito de las relaciones públicas: de la persuasión a la influencia mutua
|
2019
|
El Umbral: Una Gamificación para sensibilizar sobre el sinhogarismo
|
2018
|
Emergencia del populismo en España: marcos metafóricos de Vox y de su comunidad online durante las elecciones generales de 2019 | 2022 |
Emotional brand communication on Facebook and Twitter: Are DMOs successful?
|
2020
|
Enseñar a ver a través del diálogo
|
2008
|
Estereotipos publicitarios y representaciones de género en las redes sociales / Advertising stereotypes and gender representation in social networking sites
|
2013
|
Evaluación de los atributos de los chatbots que son más efectivos en la interacción con el turista: Estudio de caso del chatbot “Victoria la malagueña” | 2022 |
Evaluando el uso de juegos de mesa no educativos en las aulas: Una propuesta de modelo | 2018 |
Exploring Interactivity Strategies in Social Media Communications of Leading Universities: A Cross-Continental Study
|
2024
|
FACEBOOK AS A DIALOGIC COMMUNICATION TOOL AT THE MOST VISITED MUSEUMS OF THE WORLD | 2018 |
Far-Right Populism Online: Did VOX’s Community Reproduce the Party’s Discourse During the April 2019 Campaign? | 2022 |
Fear of the bear? Rewilding, rural agencies and politics in two documentaries in Trentino and the Pyrenees | 2024 |
Feminine resistances: The figure of the Republican woman in Carolina Astudillo's documentary cinema
|
2016
|
Fe-MI-nismo en las redes sociales: riesgos y oportunidades para el feminismo contemporáneo
|
2022
|
Feminismo, misoginia y redes sociales: Presentación del monográfico
|
2021
|
“Flix rhymes with sh*t”. Exploring the potential for place stigmatization of media coverage of a declining industrial village in rural Spain | 2023 |
Framing Forest Fires and Environmental Activism: a Storytelling Contest about Human Intervention in Nature
|
2019
|
From 1.0 online pressrooms to 2.0 social newsrooms at museums worldwide | 2017 |
From 1.0 online pressrooms to 2.0 social newsrooms at museums worldwide
|
2017
|
Gender, voice and online space: expressions of feminism on social media in Spain | 2021 |
Gestión comunicativa de crisis de las oficinas nacionales de turismo de España e Italia ante la Covid-19
|
2020
|
Gestión comunicativa de crisis de las oficinas nacionales de turismo de España e Italia ante la Covid-19
|
2020
|
Gestión interactiva de la comunicación de la RSE de las empresas de Argentina en Facebook
|
2018
|
Green Hydrogen and Social Sciences: Issues, Problems, and Future Challenges | 2023 |
Hijos en escena: teatro y posmemoria en la Argentina de la postdictadura
|
2020
|
How do destinations use twitter to recover their images after a terrorist attack?
|
2019
|
How safety affects destination image projected through online travel reviews
|
2020
|
Immigración, crisis econòmica, y discursos radiofónicos. Hacia un lenguaje excluyente
|
2014
|
Immigration, economic crisis, and radio discourse: Breeding ground for an excluding kind of language Inmigración, crisis económica y discursos radiofónicos: hacia un lenguaje excluyente
|
2014
|
Improving the communication between farmers and veterinarians to enhance the acceptability of bovine tuberculosis eradication programmes | 2023 |
Integración de redacciones en los medios locales y comarcales catalanes
|
2011
|
Interactivity as a key factor in city website visibility and place brand communication
|
2011
|
INTERVIEWS WITH CREATORS OF CONTEMPORARY SPANISH CINEMA: A MILLION THINGS TO BE DONE | 2022 |
Journalists, reframing and party public relations consultants strategies in morning talk radio
|
2011
|
La comunicación de crisis de Barcelona tras el atentado terrorista
|
2018
|
La despoblación rural en la prensa española: contrastes entre centro y periferias
|
2023
|
La etapa de la Estrategia de Comunicación en el proceso de planificación de la comunicación y las relaciones públicas
|
2018
|
La gestió comunicativa de la seguretat alimentària a la Unió Europea: l'ús institucional dels mitjans de comunicació social
|
2012
|
La Investigación de los públicos en los modelos de la planificación estratégica de comunicación
|
2019
|
La reapropiación del insulto como resistencia queer en el universo digital: el caso Gaysper
|
2021
|
La reputación mediática de la Unión Europea en la prensa española (2000-2018) | 2022 |
Lucha feminista gitana en España, lucha interseccional: El combate contra el Antigitanismo en las redes sociales en España | 2021 |
Managing media relations in museums through the Internet: A model of analysis for online pressrooms in museums
|
2013
|
Masking Political Engagement: Television Coverage of a Mass Demonstration in Barcelona | 2015 |
Modeling users' satisfaction and visit intention using AI-based chatbots | 2023 |
Narratives of memory in commemorative Spanish documentaries about the democratic transition: Adolfo Suárez. Mi historia and Bucarest, la memoria perdida.
|
2019
|
Noneducational board games in University Education. Perceptions of students experiencing Game-Based Learning methodologies
|
2018
|
\Pelonas\ y rapadas: Imágenes-trofeo e Imágenes-denuncia de La Represión de Género eJercida Durante la Guerra Civil Española | 2018 |
Place branding for smart cities and smart tourism destinations: Do they communicate their smartness? | 2021 |
Political communication today: Challenges and threats | 2017 |
Political communication today: Challenges and threats
|
2017
|
Portrayals of Caring Masculinities in Fiction Film: The Male Caregiver in Still Mine, Intouchables and Nebraska.
|
2018
|
Portrayals of Caring Masculinities in Fiction Film: The Male Caregiver in Still Mine, Intouchables and Nebraska
|
2018
|
Postcolonial feminism and non-fiction cinema: gendered subjects in Alba Sotorra's war documentaries | 2023 |
Post-COVID-19 Tourists’ Preferences, Attitudes and Travel Expectations: A Study in Guayaquil, Ecuador | 2022 |
Prácticas feministas en el cine documental español contemporáneo.: Reflexiones a partir del análisis de La casa de mi padre (Francina Verdés, 2014) y Mater Amatísima (María Ruido, 2018) | 2021 |
Propaganda on Two Wheels: The Spanish Republican Team in the 1937 Tour de France | 2019 |
Rúbrica per a la incorporació de la perspectiva de gènere i la prevenció de les violències de gènere en assignatures universitàries
|
2021
|
Reading the rural: Materialist awareness while walking in the countryside
|
2024
|
Relaciones públicas y comunicación institucional ante la crisis del COVID-19
|
2020
|
Rol de las relaciones públicas en los destinos turísticos que sufren atentados terroristas: análisis de la comunicación de crisis realizada en Londres, Mánchester y París tras los atentados de 2017 | 2021 |
Searching and sharing of information in social networks during the different stages of a trip.
|
2018
|
Selling and Consuming the Nation. Understanding Consumer Nationalism | 2018 |
Semantic analysis and the evolution towards participative branding: Do locals communicate the same destination brand values as DMOs? | 2018 |
Semantic comparison of the emotional values communicated by destinations and tourists in social media | 2017 |
Sentidos de lugar, ruralidad y periodismo de proximidad
|
2023
|
Shepherdesses: new representations of rural women in Spain | 2023 |
So cruel...yet so cool: Teenager readings of love and attraction on Sin tetas no hay paraíso
|
2013
|
Spectacularization strategies in the TV political talk shows. The case of the Barcelona local election campaign (2015)
|
2017
|
Storytelling in applications for the EU quality schemes for agricultural products and foodstuffs: Place, origin and tradition
|
2020
|
Tackling online disinformation through media literacy in Spain: The project 'Que no te la cuelen' | 2021 |
The European Refugee Crisis Discourse in the Spanish Press: Mapping Humanization and Dehumanization Frames Through Metaphors
|
2020
|
The image of barcelona in online travel reviews during 2017 Catalan independence process
|
2020
|
The narratives of geographical indications as commons: a study on Catalan and Swedish cases | 2022 |
The process en route: the metaphor of the journey as the dominant narrative for the political discourse in Catalonia | 2018 |
The resituated rural: exploring narratives beyond the empty Spain | 2023 |
The role of augmented reality in destination branding
|
2020
|
The role of orality in radio news frame-building processes: Testing a model of analysis applied to Spanish news radio
|
2018
|
The Spanish Civil War 80 years on: Discourse, memory and the media
|
2016
|
The will for terroir: A communicative approach | 2021 |
Tourist interaction and satisfaction with the chatbot evokes pre-visit destination image formation? A case study | 2023 |
Treatment of the Airbnb controversy by the press | 2021 |
Uso y utilidades de las herramientas de análisis online para la evaluación de la comunicación de las marcas de destino a través de los social media
|
2014
|
Visibilidad de alfabetización en salud en los medios de comunicación: El caso portugués
|
2018
|
Voices from the emptiness. Developing the agentic rural on Spanish television | 2023 |
What is populism anyway? Newspaper representations of populism in Spain and Italy between emptiness and political partisanship
|
2024
|
Which destination is smarter? application of the (Sa)6 framework to establish a ranking of smart tourist destinations
|
2019
|
Wind on the fog. A reflection on the policy of historical memory at Televisió de Catalunya through the documentary Perseguits i salvats
|
2016
|