Articles producció científica> Pedagogia

Spanish Zimbardo Time Perspective Inventory construction and validity among higher education students

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:2103625
  • Autors:

    Usart M
    Romero M
  • Altres:

    Autor segons l'article: Usart M; Romero M
    Departament: REVISAR - Pedagogia
    Autor/s de la URV: Usart Rodríguez, Mireia
    Paraules clau: Ztpi Time perspective Temporal orientation Higher education Age
    Àrees temàtiques: Revistas de ciencias de la educación Revistas ciencias del comportamiento Psychology, educational Psicología Education Educación Educació Developmental and educational psychology Ciencias sociales Ciencias de la educación
    ISSN: 16995880
    Adreça de correu electrònic de l'autor: mireia.usart@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-4372-9312
    Data d'alta del registre: 2023-03-11
    URL Document de llicència: http://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: Electronic Journal Of Research In Educational Psychology. 12 (2): 483-508
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Usart M; Romero M (2014). Spanish Zimbardo Time Perspective Inventory construction and validity among higher education students. Electronic Journal Of Research In Educational Psychology, 12(2), 483-508. DOI: 10.25115/ejrep.33.13127
    DOI de l'article: 10.25115/ejrep.33.13127
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2014
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Developmental and Educational Psychology,Education,Psychology, Educational
    Ztpi
    Time perspective
    Temporal orientation
    Higher education
    Age
    Revistas de ciencias de la educación
    Revistas ciencias del comportamiento
    Psychology, educational
    Psicología
    Education
    Educación
    Educació
    Developmental and educational psychology
    Ciencias sociales
    Ciencias de la educación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar