Autor segons l'article: Míriam Segura Meix
Departament: Pedagogia
Autor/s de la URV: Segura Meix, Míriam
Paraules clau: Quality education
Resum: Són moltes les escoles que actualment aposten per una psicomotricitat vivencial. Els estudis existents i la difusió que se n’ha fet han permès que els mestres i els psicomotricistes apliquin programes educatius basats en aquest corrent. L’acte de dissenyar, escollir els materials, preparar la sala, etc. ja és un hàbit per a molts educadors. No obstant això, l’avaluació i la coherència amb el currículum actual no està prou consolidada en totes les escoles. En aquest article el que pretenem és facilitar la tasca docent i oferir recursos per poder dissenyar instruments de recollida de dades, partint del treball d’investigació previ d’un grup de mestres de diferents nivells educatius. Basant-nos en l’anàlisi del currículum del segon cicle d’educació infantil, es presenta una distribució temporal d’indicadors relacionats amb la disciplina de psicomotricitat que engloben aspectes motors, relacionals, afectius i conductuals.
Àrees temàtiques: Educación
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: miriam.segura@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-9923-5640
Data d'alta del registre: 2024-11-23
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: Comunicació Educativa. (34): 75-89
Referència de l'ítem segons les normes APA: Míriam Segura Meix (2022). Indicadors d’avaluació per recollir informació a les sessions de psicomotricitat del segon cicle d’educació infantil. Comunicació Educativa, (34), 75-89. DOI: 10.17345/comeduc202175-89
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2022
Tipus de publicació: Journal Publications