Articles producció científica> Economia

Estratègies i aplicacions d'aprenentatge actiu en l'assignatura d'Economia del Medi Ambient

  • Identification data

    Identifier: imarina:5127286
    Authors:
    Bové Sans, Miquel Àngel
    Abstract:
    L’objectiu d’aquest treball és presentar i analitzar el procés d’aplicació de metodologies d’aprenentatge actiu, en l’assignatura Economia del Medi Ambient, per tal d’aconseguir una major implicació dels estudiants en el seu procés d’aprenentatge. En aquest sentit, s’ha reduït el temps dedicat a la transmissió de coneixements a través de les tradicionals classes magistrals, per tal de poder aplicar metodologies més actives, amb l’objectiu d’aconseguir millorar la motivació dels estudiants, incrementar els coneixements adquirits i assolir algunes competències, que anteriorment no s’havien plantejat. Les dades de l’enquesta de valoració de l’assignatura, per part dels estudiants, reflecteixen la bona acceptació del sistema de pràctiques que integren l’avaluació continuada, de la utilització del Moodle com a entorn virtual de formació i, especialment, de la utilització de documentals com a instrument per adquirir nous coneixements, així com per a promoure la reflexió i el debat.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Bové Sans, Miquel Àngel
    Department: Economia
    URV's Author/s: Bové Sans, Miquel Angel
    Abstract: L’objectiu d’aquest treball és presentar i analitzar el procés d’aplicació de metodologies d’aprenentatge actiu, en l’assignatura Economia del Medi Ambient, per tal d’aconseguir una major implicació dels estudiants en el seu procés d’aprenentatge. En aquest sentit, s’ha reduït el temps dedicat a la transmissió de coneixements a través de les tradicionals classes magistrals, per tal de poder aplicar metodologies més actives, amb l’objectiu d’aconseguir millorar la motivació dels estudiants, incrementar els coneixements adquirits i assolir algunes competències, que anteriorment no s’havien plantejat. Les dades de l’enquesta de valoració de l’assignatura, per part dels estudiants, reflecteixen la bona acceptació del sistema de pràctiques que integren l’avaluació continuada, de la utilització del Moodle com a entorn virtual de formació i, especialment, de la utilització de documentals com a instrument per adquirir nous coneixements, així com per a promoure la reflexió i el debat.
    Thematic Areas: Revistas de ciencias de la educación Pedagogical & educational research Interdisciplinary research in the social sciences Engenharias iii Education & educational research Educación Educació Educação Ciencias de la educación
    licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Author's mail: miquelangel.bove@urv.cat miquelangel.bove@urv.cat
    Author identifier: 0000-0002-8238-9368 0000-0002-8238-9368
    Record's date: 2023-10-21
    Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Papper original source: Atic. Revista D'innovació Educativa. (10): 1-10
    APA: Bové Sans, Miquel Àngel (2013). Estratègies i aplicacions d'aprenentatge actiu en l'assignatura d'Economia del Medi Ambient. Atic. Revista D'innovació Educativa, (10), 1-10. DOI: 10.7203/attic.10.1618
    Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entity: Universitat Rovira i Virgili
    Journal publication year: 2013
    Publication Type: Journal Publications
  • Keywords:

    Education & Educational Research
    Revistas de ciencias de la educación
    Pedagogical & educational research
    Interdisciplinary research in the social sciences
    Engenharias iii
    Education & educational research
    Educación
    Educació
    Educação
    Ciencias de la educación
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar