Autor según el artículo: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V.
Departamento: Gestió d'Empreses
Autor/es de la URV: Sánchez Rebull, María Victoria
Palabras clave: Tourist satisfaction Topsis Systems Service quality Reviews Outline Multicultural analysis Key hotel attributes Industry Hotel guests' satisfaction Hospitality Guest nationality Fuzzy numbers Customer satisfaction Cultural-differences Client satisfaction Attitudes gestió fuzzy
Áreas temáticas: Management Ciencias sociales Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all)
Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Direcció de correo del autor: mariavictoria.sanchez@urv.cat
Identificador del autor: 0000-0003-0326-5699 0000-0002-9920-4104
Fecha de alta del registro: 2023-06-09
Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enlace a la fuente original: https://www.mdpi.com/2076-3387/10/3/68
Referencia al articulo segun fuente origial: Administrative Sciences. 10 (3): 1-24
Referencia de l'ítem segons les normes APA: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V. (2020). The role of nationality and hotel class in guests’ satisfaction. A fuzzy-TOPSIS approach applied in Saint Petersburg. Administrative Sciences, 10(3), 1-24. DOI: 10.3390/admsci10030068
URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI del artículo: 10.3390/admsci10030068
Entidad: Universitat Rovira i Virgili
Año de publicación de la revista: 2020
Tipo de publicación: Journal Publications