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The role of nationality and hotel class in guests’ satisfaction. A fuzzy-TOPSIS approach applied in Saint Petersburg

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:9229409
    Autores:
    Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V.
    Departamento: Gestió d'Empreses
    Autor/es de la URV: Sánchez Rebull, María Victoria
    Palabras clave: Tourist satisfaction Topsis Systems Service quality Reviews Outline Multicultural analysis Key hotel attributes Industry Hotel guests' satisfaction Hospitality Guest nationality Fuzzy numbers Customer satisfaction Cultural-differences Client satisfaction Attitudes gestió fuzzy
    Áreas temáticas: Management Ciencias sociales Business, management and accounting (miscellaneous) Business, management and accounting (all)
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: mariavictoria.sanchez@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0003-0326-5699 0000-0002-9920-4104
    Fecha de alta del registro: 2023-06-09
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: https://www.mdpi.com/2076-3387/10/3/68
    Referencia al articulo segun fuente origial: Administrative Sciences. 10 (3): 1-24
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Martín, J.C., Rudchenko, V., Sánchez-Rebull, M.V. (2020). The role of nationality and hotel class in guests’ satisfaction. A fuzzy-TOPSIS approach applied in Saint Petersburg. Administrative Sciences, 10(3), 1-24. DOI: 10.3390/admsci10030068
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI del artículo: 10.3390/admsci10030068
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2020
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Business, Management and Accounting (Miscellaneous),Management
    Tourist satisfaction
    Topsis
    Systems
    Service quality
    Reviews
    Outline
    Multicultural analysis
    Key hotel attributes
    Industry
    Hotel guests' satisfaction
    Hospitality
    Guest nationality
    Fuzzy numbers
    Customer satisfaction
    Cultural-differences
    Client satisfaction
    Attitudes
    gestió fuzzy
    Management
    Ciencias sociales
    Business, management and accounting (miscellaneous)
    Business, management and accounting (all)
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