A Brief Study of Factors That Influence in the Wearables and Insideables Consumption in Mexican Society | 2020 |
A contextual theory of accessing music: Consumer behaviour and ethical arguments | 2016 |
Adopting Wearables and Insideables Technologies: What Is the Main Factor Influencing in Mexican Youngsters? | 2020 |
Análisis de la aceptación del pasaporte de inmunidad ante la covid-19 con una escala ética múltiple. | 2021 |
Bilingüisme i biliteracitat: Construccions i estratègies a El Paso | 2017 |
Campus virtual internacional URV: desarrollo de competencias mediante la internacionalización virtual de la docencia | 2018 |
Campus virtual internacional URV: Desenvolupament de competències mitjançant la internacionalització virtual de la docència | 2017 |
Capítol 2 Llengua, ocupació i perfils professionals | 2019 |
Cataluña | 2015 |
Competencias que afectan a la creación de una start-up internacional | 2018 |
Comunidad de Aragón | 2015 |
Cyborg Acceptance in Healthcare Services | 2021 |
Cyborg Acceptance in Healthcare Services: Theoretical Framework | 2020 |
Cyborg Acceptance in Healthcare Services: The Use of Cyborg as A Surgeon | 2021 |
Cyborg as A Surgeon: A Theoretical Framework for Cyborg Acceptance in Healthcare Service | 2020 |
Desarollo de PYMEs, innovación y espacio portuario | 2017 |
Digital Conflicts | 2020 |
Digital Marketing Ethics Education in Spain | 2021 |
Docencia en inglés en la Facultad de Economía y Empresa | 2018 |
El concepto de gamificación aplicado al proceso de aprendizaje en entornos no lúdicos: Los serious game | 2018 |
El treball lingüístic en la societat de la informació:: Cap a un sistema d\'indicadors | 2017 |
Ethical Implications of Life Secondary Markets | 2020 |
Ethics and Acceptance of Insideables In Japan: An Exploratory Q-Study | 2020 |
Ethics and Intellectual Capital in Smart Society | 2021 |
Ethics, Intellectual Capital and Intelligent Companies | 2021 |
Ethics, Marketing and Technology: A Case Study In Higher Education In Spain | 2021 |
Evaluación de la efectividad de la formación en gestión de la carrera profesional en entornos universitarios | 2021 |
Geo-Economics and Technology at the Core of the Emerging Commercial Techno-Wars | 2021 |
Integrated Translation Framework for Endocrine Disruptors in the area of Computational Toxicology | 2021 |
Internacionalització del model de Formació de Supervisors de Doctorat de la URV | 2017 |
Internacionalización del modelo de formación de supervisores de doctorado de la URV | 2018 |
Internationalization of the URV’s doctoral supervision training model | 2017 |
Introducción del pensamiento computacional a través de ScratchJr en el grado de educación infantil | 2021 |
La digitalización del sector vitivinícola catalán: análisis de la comunicación en red de las D.O de Empordà y Alella | 2022 |
Las inversiones directas extranjeras en marruecos: Competitividad y dinámica | 2018 |
Mobbing: Principales herramientas para la medición del acoso laboral | 2018 |
Modelos híbridos de aprendizaje: una oportunidad para la mejora del rendimiento académico | 2020 |
Participació de la comunitat per potenciar la innovació i la creativitat | 2017 |
Robots in business: A review | 2018 |
Segundo accésit: La construcción del capitalismo financiarizado | 2016 |
Teaching in English at the faculty of business and economics | 2017 |
Technology and Geoeconomics: Emerging Conflicts in The Digital World | 2021 |
The present and future of PhD supervisory training: outputs of the TTT meeting | 2017 |
The process of active learning and 3D simulation in technological environments on economics and buisness courses | 2015 |
The professionalization of doctoral supervision at URV: the training of supervisors from a glocal perspective | 2017 |
The role of gender in students’ achievement and self-efficacy in STEM | 2019 |
The social construction of music markets: Copyright and technology in the digital age | 2016 |
Una estratègia de promoció del turisme rural com a oportunitat per a les muntanyes de Prades | 2020 |
URV International Virtual Campus: development of competences via the virtual internationalization of education | 2017 |
Users perception of privacy boundaries in the digital world:A study from the arab world | 2024 |