| Aportacions al folklore andorrà dels excursionistes de finals del segle XIX i principis del XX: els «Records dun turista» del rossellonès Pere Vidal | 2017 |
|
Aproximació a les dades lingüístiques del Cens de població 2011 a Catalunya
|
2016
|
| Aritzeta negra | 2020 |
|
A tall de pròleg
|
2016
|
|
Aureli Capmany i la dansa
|
2019
|
| Ballar la mort: de conductus a contrapàs | 2020 |
| Calma arran de lextrema escuma: la poesia de Palmira Jaquetti | 2021 |
| Catalan Identity Projected Abroad:: The Example of the Journal Cataluña (1907-1908) | 2019 |
|
Catàleg
|
2011
|
| \Certamina\ en el circo de \Tarraco\ como espectáculos provinciales | 2017 |
| Cirquista, viatgista, ballerista, colonieria, pastissar, cotxe-casa…: La creativitat neològica dels més petits: espontània, neta, genuïna, gramatical, però efímera i individual | 2017 |
|
Conclusions
|
2016
|
| El espacio de la ciudad y su paisaje en el Egipto post-faraónico | 2013 |
| El pedestal como símbolo: en torno a la imagen de los homenajes públicos surgidos de los talleres de Tarraco | 2020 |
| El període romàntic: Els inicis de l'interès per la literatura popular a Catalunya | 2017 |
| El règim i les accepcions del verb «encantar» | 2021 |
| Els parlars de la frontera: la zona de transició entre el tortosí i el lleidatà | 2016 |
|
Els verbs dàpats en català i en les llengües romàniques
|
2021
|
| Epigrafía e historia local de Tusculum en época arcaica y medio-republicana | 2018 |
| Francesca Bonnemaison Farriols, les contradiccions del feminisme social burgès | 2023 |
| Francesc Maspons i Labrós i les Tradicions del Vallès: un tast del llegendari català | 2019 |
| From Republicanism to Anarchism: the poetry of Cels Gomis | 2016 |
| «Guadalupe Salvat», òpera romàntica per a Níobe | 2021 |
|
I.2 El període clàssic: El folklore acadèmic i l\'arxivística folklòrica
|
2017
|
|
I.3 El període modern: De la represa a la consolidació
|
2017
|
|
In Memoriam Josep M. Pujol (1947–2012)
|
2013
|
| Inscripciones griegas y cultura griega en Tarraco | 2017 |
|
Introducció.
|
2013
|
|
Introducció a la poesia de Gabriel Guasch
|
2016
|
|
Joaquim Mallafrè, estudiós de la llengua
|
2023
|
|
Joaquim Mallafrè, traductor, mestre i amic
|
2023
|
| L’acollida dels intel·lectuals catalans a França | 2016 |
| La inscripción monumental del circo de \Tarraco\: primera hipótesis reconstructiva | 2017 |
| La llegenda en el món grec | 2019 |
| La officina lapidaria tarraconense en época augustal: actualización del corpus y primeras consideraciones | 2015 |
| La perspectiva de gènere en la literatura popular. Estudi de dues llegendes andorranes protagonitzades per dones. | 2022 |
| La petjada del rei En Jaume per terres tarragonines | 2010 |
|
L’aportació de les dones folkloristes a la revista Arxiu de Tradicions Populars
|
2012
|
|
La recuperació del Rondallari de Pineda de Sara Llorens: la correspondència entre Joan Amades i Manuel Serra i Moret
|
2015
|
| La ruta literària RuTIC «Ruta de Tarragona. Veus de dona» | 2024 |
|
La Sibil·la, un cant oracular de la Mediterrània
|
2016
|
|
La visita de Adriano a Tarraco (HA, H 12, 3-5)
|
2017
|
| Les aportacions al feminisme de les folkloristes Maria Gràcia Bassa i Maria Baldó | 2012 |
| L\'estudi del folklore obscè | 2013 |
| Literatura i passat: la història en la literatura catalana romàntica i modernista | 2024 |
| Mites i còmics: personatges i relats a les vinyetes | 2022 |
| Modification in give light verb constructions: A corpus-based study in Germanic and Romance languages | 2025 |
| Más datos sobre el templo del Divus Augustus de Tarraco: a propósito de una nueva inscripción | 2015 |
|
Obra de Josep Anton Baixeras
|
2016
|
|
Officina Lapidaria Tarraconensis
|
2017
|
|
Otros equivalentes catalanes de dar verbo ligero
|
2023
|
| Palacios, plazas, templos: las residencias de los dioses en los orígenes de la polis | 2012 |
| Personatge de l'antiguitat clàssica en la teatralitat medieval | 2021 |
| Petites perversions tràgiques: les tribulacions d'Hermíone | 2021 |
|
Preocupacions populars versus progrés: folklore i pedagogia en l'obra de Cels Gomis
|
2014
|
| Presentació | 2023 |
| Pròleg | 2018 |
| Pròleg de la direcció de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català | 2016 |
| Pròleg. Mite i llegenda: mirades interdisciplinàries. | 2022 |
| «Qui em compra ginesta?»: L’Alegria que Torna i el seu paper en el contextde la recepció i la importància social de l’ADB | 2011 |
|
Rememorant un repte històric: antecedents en el procés de reconeixement i protecció de la llengua catalana
|
2017
|
| Representacions del passat en els poemes homèrics i relats externs a la trama | 2021 |
| Revisitant la tragèdia: Cadmus et Hermione de Lully-Quinault i l\'aparició de la \tragédie lyrique\ | 2016 |
| Sant Esteve de les Roures, un poble in-existent | 2021 |
|
Sebastià Farnés, la paremiologia i la reconstrucció de la llengua catalana
|
2016
|
| Sextos Octauius Felicidianus, praefectus collegii dendroforum: a propósito de Bettrand Goffaux sobre CIL XIV, 2634 (Tusculum) | 2016 |
| Sobre el teatre popular vuitcentista: fantasia, viatges i ciència-ficció | 2023 |
|
Sobre una importante inscripción cristiana hallada en Tarraco
|
2017
|
| Space as it was seen and conceived by the ancient Greeks | 2013 |
| Tipologia dels textos de narrativa folklòrica: de la transcripció a la recreació | 2014 |
| Travessar-se els límits, (des)arrelament i transformació: la trajectòria poètica de Dolors Miquel | 2022 |
|
Una aroximació al règim verbal en català antic: una font per al llenguatge juridicoadministratiu actual?
|
2011
|
| Una proposta didáctica per al cómic Pompeu Fabra: l'aventura de la llengua | 2023 |
|
Un ara de Tarraco recientemente descubierta
|
2017
|
| Visca la revolució!, de Jaume Vidal Alcover: Distopia, sàtira i autoficció | 2024 |
| Water, toponymy, and the Image of the City in Graeco-Roman Egypt | 2011 |