Matèria: Social Sciences; Other
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Identificador del investigador: 0000-0003-1634-4003;0000-0003-3385-5534
Publicat per (editora): Universitat Rovira i Virgili
Publicacions relacionades: Cea Álvarez, A. M., Dono López, P., Lerma Sanchis, M. D., Mogas Recalde, J., Pazos-Justo, C., & Rambla, X. (2023). Potenciar la autonomía mediante la retroalimentación: propuestas para el aprendizaje híbrido en la educación superior. Edições Húmus. doi: 10.21814/1822.82097
Resum: The dataset contains 476 responses of higher education students to a questionnaire on the use of digital portfolios, the perception of their own autonomy and the self-assessment of their digital skills. The questionnaire was circulated in 2021 and 2022 among students of Universitat Autònoma de Barcelona (Spain), Université Catholique de Lyon (France), Universidade do Minho (Portugal), Universitetet i Stavanger (Norway), Universitat de Vic- Universitat de la Catalunya Central (Spain) and Uniwersytet Warszawski (Poland). (2023-07-04)
Departament: Pedagogia
DOI: 10.34810/data770
Tipus de document: info:eu-repo/semantics/other
Data alta repositori: 2023-07-04
Autor: Rambla Marigot, Xavier;Mogas Recalde, Jordi
Paraules clau: Blended learning;Higher education;Digital portfolio
Any de publicació de la dataset: 2023
Acció del programa de finançament: Erasmus+ Strategic Partnership for Higher Education: 2020-1-ES01-KA203-082513
Títol del conjunt de dades: Fostering higher education students' autonomy through blended learning