Consideracions sobre el treball de resolució de problemes a l'escola | 2000 |
Converses amb Maravillas Díaz | 2000 |
Didàctica de la batalla de l'Ebre | 2000 |
Educar a saber escoltar | 2000 |
El pensament social dels estudiants de mestre: Llums i ombres | 2000 |
Esquemes per saber què fer i què dir en llengua estrangera: Un exemple en francès. | 2000 |
Experimentar amb els engranatges | 2000 |
La batalla de l'Ebre. Història, paisatge i patrimoni | 2000 |
La creació d'una coral a l'escola: Un repte per als especialistes d'educació musical | 2000 |
La formació de l'oient: Una tasca educativa en la perspectiva del segle XXI | 2000 |
La música als estudis de Magisteri | 2000 |
La psicomotricitat en el marc de l'Educació Infantil | 2000 |
L'orquestra XVI-XXI de la URV vista pel Sukram, habitant d'una altra galàxia | 2000 |
Mestres de futur: Quan la lògica ha de reeixir | 2000 |
Mortadel·lo i Filemó, una gran ocasió. Reflexions i recursos sobre com introduir el còmic a l'aula de forma agradable | 2000 |
Observar, descobrir, fer: La tasca dels assessors d'Educació Visual i Plàstica. | 2000 |