| Bufen mals aires a l'ensenyament públic. Per què? | 2002 |
| Competències generals i competències matemàtiques | 2002 |
| Converses amb Salvador Cardús | 2002 |
| El mestre competent. Què hauria de posseir i què hauria de transmetre de les diverses àrees curriculars? | 2002 |
| El pont del diable | 2002 |
| La ciència de la pseudociència astrològica | 2002 |
| La ludoètnia de SOS Racisme. Un recurs per treballar la interculturalitat a partir del joc i la joguina | 2002 |
| La necessitat d'un laboratori de Ciències Socials a l'escola i a l'institut | 2002 |
| La sardana a l'aula. Una eina per fusionar disciplines; una dansa per unir cultures | 2002 |
| La Torre dels escipions | 2002 |
| Les ciutats en el món romà | 2002 |
| L'Escola Catalana en el context de la Renovació Educativa | 2002 |
| L'Escola Normal de Magisteri Primari de Tarragona durant la Segona República (1931-1936). Primera aproximació | 2002 |
| Models reactius i aprenentatge | 2002 |
| Optimitzar la convivència des d'una escola intercultural. Programa per afavorir el desenvolupament escolar i social dels marroquins | 2002 |
| Primera Setmana de l'Ensenyament de Mestres | 2002 |
| Representació i construcció de les nocions corporals, motrius, espacials i temporals a la sessió de psicomotricitat | 2002 |