URV Institutional Repository
Español Català English
Title
Reforçar la qualitat implica reformular un nou professional de l'ensenyament. - RP:1561
Publication Typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
Publication Typeinfo:eu-repo/semantics/article
Journal publication year2006
AbstractEls darrers mesos el sistema educatiu ha viscut canvis. Un ha afectat els mateixos professionals, amb una entrada substancial d’aquests a l’ensenyament públic deixant de banda condicions de treball precàries, d’interinitats. Ens n’alegrem. Sembla que aquest fet hauria d’ajudar a formar millors equips de treball i a augmentar una qualitat que està en entredit. El canvi profund que ve, però, serà el que s’ha plasmat en el Pacte Nacional per l’Educació des de la Conselleria d’Ensenyament, signat per molts elements socials, però no pas per tots. La consellera ha remarcat que “totes les organitzacions implicades en el Pacte compartim un mateix objectiu: millorar la qualitat de l’educació” i ha explicat que “el pacte educatiu suposa més estabilitat del sistema educatiu, més qualitat de l’educació, més innovació pedagògica i organitzativa i igualtat d’oportunitats per a tothom”. La paraula “qualitat” hi surt reflectida repetidament. No és casual.
Author, as appears in the article.Revista Comunicació Educativa, Direcció
KeywordsQualitat de l’ensenyament
Search your registry in
Available files
DocumentPrincipal

Information

© 2016 Universitat Rovira i Virgili