Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2003

Reconceptualitzar la docència: Qui és el protagonista a l'aula?

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1523
    Autores:
    Valls, Enric
    Resumen:
    Es tracta de posar la mirada sobre la intervenció, sobre les interaccions i actuacions conjuntes en el si de situacions innovadores; es tracta d’aprofundir en el coneixement i la pràctica d’aquells processos, recursos, estratègies facilitadors, en definitiva, de l’apropiació individual per part de l’alumnat dels sabers específics proposats.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Valls, Enric
    Palabras clave: Psicologia Evolutiva i de l'Educació
    Resumen: Es tracta de posar la mirada sobre la intervenció, sobre les interaccions i actuacions conjuntes en el si de situacions innovadores; es tracta d’aprofundir en el coneixement i la pràctica d’aquells processos, recursos, estratègies facilitadors, en definitiva, de l’apropiació individual per part de l’alumnat dels sabers específics proposats.
    Año de publicación de la revista: 2003
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Psicologia Evolutiva i de l'Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar