Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2005

La matèria musical: Sobre el saber, com a adquisició i com a aprenentatge

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1550
    Autores:
    Icart, Joaquim
    Resumen:
    Podem observar en aquests curts paràgrafs un parell de detalls que sens dubte tindran la seva importància en les posteriors definicions i tractaments de les matèries d’estudi. En primer lloc, observem que en ambdós textos (LOCE,LOGSE) s’empra el mot “adquisición” quan es fa referència als elements bàsics culturals, i el mot “aprendizajes” per a l’expressió oral, la lectura, l’escriptura, i el càlcul aritmètic. Trobem, doncs, a faltar que no es faci esment del llenguatge musical, la qual cosa fa pensar que se’l considera com una mena de llenguatge que no necessita “aprendizaje.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Icart, Joaquim
    Palabras clave: llenguatge musical
    Resumen: Podem observar en aquests curts paràgrafs un parell de detalls que sens dubte tindran la seva importància en les posteriors definicions i tractaments de les matèries d’estudi. En primer lloc, observem que en ambdós textos (LOCE,LOGSE) s’empra el mot “adquisición” quan es fa referència als elements bàsics culturals, i el mot “aprendizajes” per a l’expressió oral, la lectura, l’escriptura, i el càlcul aritmètic. Trobem, doncs, a faltar que no es faci esment del llenguatge musical, la qual cosa fa pensar que se’l considera com una mena de llenguatge que no necessita “aprendizaje.
    Año de publicación de la revista: 2005
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article