Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2006

Les idees científiques dels infants i l'ensenyament de les ciències a l'escola primària

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1564
    Autores:
    Martí, Jordi
    Resumen:
    En aquest article presentem unes reflexions breus en relació amb tres elements que considerem bàsics en les estratègies de treball a l’aula en l’àmbit de l’ensenyament de les ciències a l’escola primària. Es tracta de la presència de la realitat a l’aula, de la importància de les idees dels nens i nenes, i del procés d’evolució d’aquestes idees.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Martí, Jordi
    Palabras clave: Didàctica de les Ciències Experimentals
    Resumen: En aquest article presentem unes reflexions breus en relació amb tres elements que considerem bàsics en les estratègies de treball a l’aula en l’àmbit de l’ensenyament de les ciències a l’escola primària. Es tracta de la presència de la realitat a l’aula, de la importància de les idees dels nens i nenes, i del procés d’evolució d’aquestes idees.
    Año de publicación de la revista: 2006
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Didàctica de les Ciències Experimentals
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar