Basic principles and criteria for the design of a plan of action for educational immigrant students. The Case of Andalusia | 2012 |
Bilingual education and linguistic attitudes in Els Ports (Castellón) and Matarranya (Teruel) | 2012 |
Creences del professorat de la URV vers aspectes curriculars i metodològics de l’atenció educativa a l’alumnat amb discapacitat | 2012 |
Gómez González, Aitor; Díez Palomar, Javier; Ormazábal Unzué, Javier; Flecha García, Ramón; Vilà Baños, Ruth (2012) Estadística Básica para educadores. Madrid: Síntesis. | 2012 |
Let’s talk about digital learners and not about digital natives | 2012 |
Ortín Montero, F. J. (2009). Los padres y el deporte de sus hijos. Madrid: Pirámide. 135 pp. | 2012 |
Què en pensa l’alumnat d’educació secundària obligatòria amb baix rendiment acadèmic del seu ensenyament? | 2012 |
Quines causes dificulten o impideixen el desenvalupament d’una vertadera escola inclusiva?. Aportació del Dr. Joan J. Muntaner | 2012 |
Quines causes dificulten o impideixen el desenvalupament d’una vertadera escola inclusiva?. Aportació del Dr. Paco Jiménez | 2012 |
Racionero, Sandra; Ortega, Sara; García, Rocío; Flecha, Ramón. (2012). Aprendiendo contigo. Barcelona: Hipatia Editorial. ISBN: 978-84-938226-3-7. | 2012 |
Ríos Hernández, M. (Coord., 2011). Deportistas sin adjetivos. El deporte adaptado a las persones con discapacidad física. Madrid: Consejo Superior de Deportes. | 2012 |
SIMUL@: the use of virtual worlds for the acquisition of generic skills in higher education | 2012 |
Teaching practices and educational actions in the classroom to improve learning and coexistence in primary and secondary schools with migrant students | 2012 |
Teenagers faced with the possibilities of Internet and the new media | 2012 |
The interactive whiteboard as a tool for teaching, learning and creating material | 2012 |
The participation of volunteers in the field of poverty: the need for values education | 2012 |