| A cell of one's own | 1990 |
| Algunas notas sobre las ediciones extranjeras de las obras de Fray Luis de Granada | 1990 |
| Algunos datos sobre las sibilantes en el Reino de Murcia | 1990 |
| A vueltas con el género | 1990 |
| Cançó de Lluís | 1990 |
| Deutsche schriftsteller im exil 1933-1945 und ihr wirken in Spanien | 1990 |
| D.M. Thomas y su 'lector': el diálogo universal | 1990 |
| El pronom 'es' com a element catafòric de subordinades en funció d'actant acusatiu | 1990 |
| En torno al verbo castellano: nota diacrónica en textos del siglo XIII | 1990 |
| La auto-referència en català i en espanyol: el contrast entre els pronoms definits i l'impersonal | 1990 |
| La novel·la de Dido i Eneas de Jaume Vidal i Alcover i la seva tradició | 1990 |
| La organización del discurso en 'El túnel' de Ernesto Sábato | 1990 |
| La peça dramàtica de Santa Tecla | 1990 |
| La problemàtica narrativa del Thomas Mann tardà i 'Die theorie des romans' de George Lukacs | 1990 |
| Las vanguardias en Cuba: del optimismo a la revolución | 1990 |
| Lescatalogacions internacionals de la rondallística de Joan Amades | 1990 |
| Minimalismo e incomunicación en Family Dancing | 1990 |
| S. Pau, I Corintis 12: 9-31 (El cos humà i l'església), o el rerefons clàssic d'un símil útil i veritablement significatiu | 1990 |
| Women for and against 'Lady Chatterly's Lover': an assessment | 1990 |