A cell of one's own | 1990 |
Algunas notas sobre las ediciones extranjeras de las obras de Fray Luis de Granada | 1990 |
Algunos datos sobre las sibilantes en el Reino de Murcia | 1990 |
A vueltas con el género | 1990 |
Cançó de Lluís | 1990 |
Deutsche schriftsteller im exil 1933-1945 und ihr wirken in Spanien | 1990 |
D.M. Thomas y su 'lector': el diálogo universal | 1990 |
El pronom 'es' com a element catafòric de subordinades en funció d'actant acusatiu | 1990 |
En torno al verbo castellano: nota diacrónica en textos del siglo XIII | 1990 |
La auto-referència en català i en espanyol: el contrast entre els pronoms definits i l'impersonal | 1990 |
La novel·la de Dido i Eneas de Jaume Vidal i Alcover i la seva tradició | 1990 |
La organización del discurso en 'El túnel' de Ernesto Sábato | 1990 |
La peça dramàtica de Santa Tecla | 1990 |
La problemàtica narrativa del Thomas Mann tardà i 'Die theorie des romans' de George Lukacs | 1990 |
Las vanguardias en Cuba: del optimismo a la revolución | 1990 |
Lescatalogacions internacionals de la rondallística de Joan Amades | 1990 |
Minimalismo e incomunicación en Family Dancing | 1990 |
S. Pau, I Corintis 12: 9-31 (El cos humà i l'església), o el rerefons clàssic d'un símil útil i veritablement significatiu | 1990 |
Women for and against 'Lady Chatterly's Lover': an assessment | 1990 |