Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3275
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3275
  • Autors:

    Camacho González, Laura
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-02
    Resum: Aquesta investigació té la finalitat de conèixer els termes coaching i coaching educatiu, així com investigar la possibilitat d’emprar aquest procés en el context universitari La mostra analitzada han sigut 40 estudiants d’últim curs de grau d’estudis de la URV. L’instrument de mesura ha sigut un qüestionari sobre la valoració del recurs del/la tutor/a de carrera, l’assessorament rebut al llarg del grau, i la introducció de la metodologia coaching educatiu al Pla d’Acció Tutorial de la URV. La conclusió principal obtinguda és que els estudiants de la mostra valoren positivament la introducció del coaching educatiu al PAT de la URV.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Camacho González, Laura
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Coiching Educativo, una herramienta para los universitarios, El Educational Coaching, a tool for college students Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El
    Data de la defensa del treball: 2021-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Coaching, asesoramiento, universidades Coaching, counsel, universities Coaching, assessorament, universitats
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El
    Director del projecte: Santiago Varea, M. Dolors
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar