Data d'alta al repositori: 2021-07-02
Resum: Aquesta investigació té la finalitat de conèixer els termes coaching i coaching educatiu, així com investigar la possibilitat d’emprar aquest procés en el context universitari La mostra analitzada han sigut 40 estudiants d’últim curs de grau d’estudis de la URV. L’instrument de mesura ha sigut un qüestionari sobre la valoració del recurs del/la tutor/a de carrera, l’assessorament rebut al llarg del grau, i la introducció de la metodologia coaching educatiu al Pla d’Acció Tutorial de la URV. La conclusió principal obtinguda és que els estudiants de la mostra valoren positivament la introducció del coaching educatiu al PAT de la URV.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Camacho González, Laura
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Coiching Educativo, una herramienta para los universitarios, El Educational Coaching, a tool for college students Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Coaching, asesoramiento, universidades Coaching, counsel, universities Coaching, assessorament, universitats
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El
Director del projecte: Santiago Varea, M. Dolors
Ensenyament(s): Pedagogia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)