Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: El principal objectiu d’aquest treball de fi de grau és investigar i analitzar les diferències de gènere en alumnes de P-5 amb relació a l’assoliment de les matemàtiques aplicant la metodologia per racons. La investigació es basa en aspectes teòrics i documentals on es defensa que el sexe masculí obté millors resultats matemàtics que el femení. El tipus d’investigació que s’utilitza és mixt i es realitza un cas pràctic junt amb entrevistes a quatre mestre d’EI. Els resultats demostren millors puntuacions matemàtiques per part de les nenes d’aquesta mostra i s’evidencia que l’aprenentatge per racons està implementat amb èxit a les escoles.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Obreo Val, Mireia
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES WORK CORNERS METHODOLOGY AS RESEARCH OF THE MATHEMATICAL DIFFERENCES BETWEEN GENRES EL MÉTODO DE RINCONES DE TRABAJO COMO INVESTIGACIÓN DE LAS DIFERENCIAS MATEMÁTICAS ENTRE GÉNEROS
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Racons de treball, competència matemàtica, diferència de gènere. Work corners, mathematical competence, gender differences. Rincones de trabajo, competencia matemática, diferencia de género.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES
Director del projecte: Moya Pereira, Sofia
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)