Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: El present treball analitza les conseqüències psicològiques i emocionals que ha comportat el confinament causat per la covid-19, en infants. Es mostra la relació existent entre la música i les emocions. L’objectiu és investigar quins beneficis pot aportar la música en els nens, en un temps de confinament. Per a dur a terme l’estudi, s’ha utilitzat una metodologia mixta. Dels resultats obtinguts, l’alumnat valora positivament l’ús de la música com a eina sanadora; la música potencia molts aspectes i estimula l’activitat cerebral, incidint plenament en l’estat d’ànim d’una persona. Finalment la música és element clau en el dia a dia de les persones. Actua com a eina terapèutica afavorint un equilibri emocional i d’aprenentatge en els infants.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Ciències de l'educació
Estudiant: Solé Morató, Judit
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament MUSIC, key element in confinement times La MÚSICA, elemento vertebrador en tiempos de confinamento
Data de la defensa del treball: 2022-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: música, emocions, aprenentatge music, emotions, learning música, emociones, aprendizaje
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament
Director del projecte: Calvó Monné, Mireia
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)