Data d'alta al repositori: 2022-02-01
Resum: Motivation is one of the most researched areas in SLA. (Dörnyei, 2003) In this essay, we go through some of the most important theories of motivation in psychology and SLA. Several tools that attempted to measure motivation were put forward in the L2 field (Ellis, 2015, p. 47). In this paper we mention the most relevant questionnaires that measure motivation. Motivation theories will have no effect if the knowledge is not put into practice. Dörnyei proposes a framework of 35 motivational techniques divided into four major dimensions (Dörnyei, 2005, p. 111 as cited in Fernández Orío, 2013, p. 35; Dörnyei, 2001, as cited in Fernández Orío, p. 37) La motivació és una de les àrees més investigades en SLA. (Dörnyei, 2003) En aquest assaig, repassem algunes de les teories més importants de la motivació en psicologia i SLA. En l'àmbit de la L2 es van proposar diverses eines que intentaven mesurar la motivació (Ellis, 2015, p. 47). En aquest article esmentem els qüestionaris més rellevants que mesuren la motivació. Les teories de la motivació no tindran efecte si el coneixement no es posa en pràctica. Dörnyei proposa un marc de 35 tècniques motivacionals dividides en quatre grans dimensions (Dörnyei, 2005, p. 111 tal com es cita a Fernández Orío, 2013, p. 35; Dörnyei, 2001, tal com es cita a Fernández Orío, p. 37)
Matèria: Filologia
Idioma: Anglès
Àrees temàtiques: Filología Philology Filologia
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiant: Bourouis, Wasim
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La motivación en la adquisición de una segunda lengua Motivation in second language acquisition La motivació en l'adquisició d'una segona llengua
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Motivación, segunda lengua, adquisición de una segunda lengua Motivation, second language acquisition, L2 motivation Motivació, segona llengua, adquisició d'una segona llengua
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 9
Títol en la llengua original: Motivation in second language acquisition
Director del projecte: Gutiérrez-Colón Plana, Mar
Ensenyament(s): Anglès
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)