Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Escoles verdes: Integració, descripció i anàlisi dels valors, hàbits i dinàmiques que impliquen vetllar a favor del medi ambient per part dels centres educatius del territori català

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5656
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG5656
  • Autors:

    Del Jesús Puig, Sofía
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-02-08
    Resum: Des de fa molts anys, el concepte d’educació ambiental ha ocupat un segon pla pel que fa a l’educació fomentada per les escoles, sense que tingués gran rellevància dins o fora de les institucions. En aquest treball de fi de grau es farà una mirada al passat per a saber des de quin punt de sortida partim i com va sorgir aquesta lluita per introduir la sostenibilitat a les aules. A partir d'aquí, aprofundirem en les xarxes sostenibles que conformen el territori espanyol i concretant encara més, al territori català. Es requerirà de la col·laboració de diversos centres educatius catalans que formen part de la XESC, públics, concertats, laics i religiosos, per a dur a terme una enquesta i una entrevista, on s'analitzarà el grau d’organització, recursos, infraestructura, activitats i coneixements que tenen envers el medi ambient i la sostenibilitat.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Del Jesús Puig, Sofía
    Curs acadèmic: 2021-2022
    Títol en diferents idiomes: Escoles verdes: Integració, descripció i anàlisi dels valors, hàbits i dinàmiques que impliquen vetllar a favor del medi ambient per part dels centres educatius del territori català Green schools: Integration, description and analysis of values, habits and dynamics which involve safeguarding the environment environment by schools of the Catalan territory Escuelas verdes: Integración, descripción y análisis de los valores, hábitos y dinámicas que implican velar a favor del medio ambiente por parte de los centros educativos del territorio catalán
    Data de la defensa del treball: 2022-06-14
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: educación ambiental, sostenibilidad, ecología environmental education, sustainability, ecology educación ambiental, sostenibilidad, ecología
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Escoles verdes: Integració, descripció i anàlisi dels valors, hàbits i dinàmiques que impliquen vetllar a favor del medi ambient per part dels centres educatius del territori català
    Director del projecte: Cañadilla López, José Luís
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar