Treballs Fi de Grau> Psicologia

Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6004
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG6004
  • Autors:

    Ezquerra Caballero, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-07-17
    Resum: El Treball de Fi de Grau que es presenta a continuació té com a objectiu principal demostrar a petita escala quina és la veritable relació entre una òptima utilització dels patis d'educació infantil i les dues tipologies d'educació; reglada i lliure, també, comprovar quin patró segueixen pel que fa als espais, els materials i la utilització. Per tal de dur a terme aquesta investigació es van realitzar setze entrevistes: vuit a escoles d'educació lliure i vuit a escoles d'educació reglada. Les dades obtingudes es van comparar i es va extreure que: són les escoles d'educació lliure investigades què tenien una major prevalença en els ítems investigats i, per tant, els patis eren més competencials pel que fa als materials, la utilització, els espais i l'aprenentatge dels infants. A més, cal destacar que tenien majors espais naturals, que beneficien el joc, l'aprenentatge i la salut dels infants.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Treball social
    Departament: Psicologia
    Estudiant: Ezquerra Caballero, Andrea
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Comparación de patios de escuelas de educación libre i de escuelas de educación reglada Comparison of playgrounds of schools of free education and schools of formal education Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada
    Data de la defensa del treball: 2023-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Patios de educación infantil, educación reglada, educación libre, naturalización, competenciales i aprendizajes. Playgrounds for early childhood education, formal education, free education, naturalization, competencies and learning. Patis d’educació infantil, educació reglada, educació lliure, naturalitzats, competencials i aprenentatges.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Comparació de patis d'escoles d'educació lliure i d'escoles d'educació reglada
    Director del projecte: Fortuny, Montserrat
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Treball social
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar