Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Tradicions catalanes al segon cicle d'educació infantil

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6014
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG6014
  • Autors:

    Aguilar Giménez, Marina
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-07-17
    Resum: En el meu treball de fi de grau es realitza una recerca sobre les tradicions catalanes en el segon cicle d’educació infantil, amb l’objectiu principal d’identificar quines són les estratègies motivacionals més efectives al treballar les tradicions catalanes. Tanmateix, n’he extret quatre objectius específics, com són, determinar quines són les tradicions més treballades fonamentalment; cercar les metodologies més emprades; comparar diferents eines i estratègies motivacionals per involucrar als infants i conèixer la seva projecció de futur. Per aconseguir els objectius marcats he realitzat diferents entrevistes a mestres d’educació infantil, gràcies a aquest instrument de recollida de dades he arribat a uns resultats i unes conclusions.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Aguilar Giménez, Marina
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Tradicions catalanes al segon cicle d'educació infantil Catalan traditions in the second cycle of child education Tradiciones catalanas en el segundo ciclo de educación infantil
    Data de la defensa del treball: 2023-06-15
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Tradicions catalanes, estratègies motivacionals, infantil Catalan traditions, motivacional strategies, children Tradiciones catalanas, estrategias motivacionales, infantil
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Tradicions catalanes al segon cicle d'educació infantil
    Director del projecte: Ramírez Merlos, Ricard
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar