Data d'alta al repositori: 2024-03-22
Resum: The aim of this work has been to develop a tool based on Artificial Intelligence to learn how to make decisions in a card game as complex as Magic: The Gathering. The project is focused on a part of the game where a card must be chosen from a set of up to 15 cards from the global game set of about 300 cards, considering the selections that have been previously made. Machine learning methods based on neural networks have been used, taking advantage of data from real players making these same selections. A game data representation model has been designed and a neural network has been implemented using the Python programming language. In this project we have managed to train an artificial intelligence in the previously defined task, managing to imitate the card selection made by players using a testing dataset from known plays. The system has also been evaluated by some players, obtaining good qualitative results. L'objectiu d'aquest treball ha estat desenvolupar una eina basada en la Intel·ligència Artificial per aprendre a prendre decisions en un joc de cartes tan complex com Magic: The Gathering. El projecte se centra en una part del joc on s'ha d'escollir una carta d'un conjunt de fins a 15 cartes del conjunt de joc global d'unes 300 cartes, tenint en compte les seleccions que s'han fet prèviament. S'han utilitzat mètodes d'aprenentatge automàtic basats en xarxes neuronals, aprofitant les dades de jugadors reals que fan aquestes mateixes seleccions. S'ha dissenyat un model de representació de dades de joc i s'ha implementat una xarxa neuronal utilitzant el llenguatge de programació Python. En aquest projecte hem aconseguit entrenar una intel·ligència artificial en la tasca prèviament definida, aconseguint imitar la selecció de cartes feta pels jugadors mitjançant un conjunt de dades de prova de jugades conegudes. El sistema també ha estat avaluat per alguns jugadors, obtenint bons resultats qualitatius.
Matèria: Xarxes neuronals (informàtica)
Idioma: en
Codirector del treball: Escorcia Gutierrez, Jose
Àrees temàtiques: Ingeniería informática Computer engineering Enginyeria informàtica
Departament: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Estudiant: Llatser Torres, Jordi
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Explorando l'aplicación de redes neuronales en juegos de cartas complejos Explorant l'aplicació de xarxes neuronals en jocs de cartes complexos
Data de la defensa del treball: 2023-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Aprendizaje automático, Inteligencia artificial, Magic: The Gathering Machine learning, Artificial Intelligence, Magic: The Gathering Aprenentatge automàtic, Intel·ligència artificial, Magic: The Gathering
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Exploring the application of neural networks in complex card games
Director del projecte: Valls Mateu, Aida
Ensenyament(s): Enginyeria Informàtica
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)