Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:7233
    Autors:
    Soriano García, Maria
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-06-28
    Resum: Actualment la societat s'ha convertit en una era totalment digitalitzada i és per això que com a docents hem d'analitzar els punts forts i febles de la tecnologia dins de les aules per saber si aporta beneficis en els aprenentatges dels nens i les nenes. El principal objectiu d'aquest treball és analitzar si treballar les matemàtiques de manera manipulativa aporta algun valor afegit envers el treball matemàtic a través d'unes tauletes.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Soriano García, Maria
    Curs acadèmic: 2023-2024
    Títol en diferents idiomes: El valor añadido de trabajar las matemáticas de manera manipulativa o tecnológica en Educación Infantil The added value of working mathematics in a manipulative or technological in Early Childhood Education El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
    Data de la defensa del treball: 2024-06-13
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
    Paraules clau: Matemáticas / Tecnologia / Manipulativa Mathematics / technology / manipulative Matemàtiques / Tecnologia / Manipulativa
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
    Director del projecte: Fortuny Lahoz, Montserrat
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar