Data d'alta al repositori: 2024-06-28
Resum: Actualment la societat s'ha convertit en una era totalment digitalitzada i és per això que com a docents hem d'analitzar els punts forts i febles de la tecnologia dins de les aules per saber si aporta beneficis en els aprenentatges dels nens i les nenes. El principal objectiu d'aquest treball és analitzar si treballar les matemàtiques de manera manipulativa aporta algun valor afegit envers el treball matemàtic a través d'unes tauletes.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Soriano García, Maria
Curs acadèmic: 2023-2024
Títol en diferents idiomes: El valor añadido de trabajar las matemáticas de manera manipulativa o tecnológica en Educación Infantil The added value of working mathematics in a manipulative or technological in Early Childhood Education El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
Data de la defensa del treball: 2024-06-13
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Paraules clau: Matemáticas / Tecnologia / Manipulativa Mathematics / technology / manipulative Matemàtiques / Tecnologia / Manipulativa
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil
Director del projecte: Fortuny Lahoz, Montserrat
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)