Afectació del patinatge artístic en infants diagnosticats amb TDAH | 2021-06-17 |
A l'era digital cotinuem ensenyant a escriure en lletra lligada? | 2022-06-14 |
Anàlisi comparativa entre el mètode tradicional i el Projecte INNOVAMAT per l'ensenyament de les matemàtiques a educació infantil | 2023-06-13 |
Anàlisi de la direcció escolar i lideratge: estudi de cas d'una escola pública de la ciutat de Tarragona | 2022-06-13 |
Anàlisi de la relació família-escola i la necessitat de canvi arran de la pandèmia | 2021-06-14 |
Anàlisi de la repercussió de la metodologia AICLE, a dues escoles de Reus | 2023-06-12 |
Anàlisi de la seguretat digital en l'alumnat de sisè de Primària | 2021-06-15 |
Anàlisi del grau de formació del professorat d'educació primària dels centres de la comarca del tarragonès sobre la dislèxia | 2021-06-16 |
Anàlisi de l'organització dels espais, el temps i els materials al segon cicle d'educació infantil. Comparativa entre sis escoles del tarragonès. | 2022-06-13 |
Anàlisi del procés d’adquisició de la llengua catalana en el procés d’immersió lingüística a les aules d’I5 de les escoles del Baix Penedès | 2023-06-12 |
Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès | 2021-06-15 |
Anàlisi dels hàbits lectors dels alumnes d'educació secundària obligatòria d'un institut d'ensenyament públic durant el curs 2014-2015 | 2015-06-19 |
Anàlisi i desenvolupament de les TIC a una escola de Tarragona | 2023-06-13 |
Anàlisi i estudi de les dificultats de la lectoescriptura en l'Educació Infantil en temps de COVID. | 2022-06-13 |
Anàlisi sobre la prevenció i la detecció dels abusos sexuals infantils a les escoles del Vallès Occidental | 2021-06-17 |
Aplicació de la neuroeducació per augmentar la capacitat d'atenció i concentració de l'alumnat | 2023-06-06 |
APRENENTATGE I ADQUISICIÓ DE LA LLENGUA ORAL CATALANA AMB EL SUPORT DE LA LLENGUA DE SIGNES CATALANA EN INFANTS DE 0 A 3 ANYS | 2024-06-13 |
Avaluació de la implementació d'actuacions pròpies de l'educació especial a l'educació ordinària | 2022-06-15 |
Avaluació sobre l'educació intercultural dels barris obrers de Tarragona | 2022-09-05 |
Coaching Educatiu, una eina pels universitaris, El | 2021-06-16 |
Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu | 2021-06-17 |
Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària. | 2024-06-11 |
Conscienciació de l'educació ambiental i la seva pràctica al segon cicle d'educació infantil: Guia de recursos i materials | 2021-06-17 |
Contes i emocions: una estratègia d'educació emocional per a infants d'entre 3 i 6 anys | 2023-06-15 |
Desenvolupament sostenible: Educació Ambiental a l'aula de P2 | 2021-06-17 |
Diagnòstic a partir del dibuix | 2021-06-16 |
Diferencias generacionales en la motivación, satisfacción y valores laborales | 2022-06-20 |
Dislèxia i autoestima: com afecta a l'alumant | 2022-06-15 |
Disseny d’un mooc per la millora de la competència digital dels educadors en actiu i en procés de formació | 2016-06-13 |
Edatisme: una forma de violència cap a les persones grans | 2022-09-07 |
Educació assistida amb gossos | 2021-06-17 |
Educació entre reixes | 2021-01-16 |
Educación sexual en las escuelas e institutos de la provincia de Tarragona | 2021-06-17 |
Educación social, construyendo puentes: conocimiento de las necesidades y recursos para las familias con niños y niñas con TEA | 2019-11-06 |
Educació sobre dolor per a docents | 2023-06-15 |
Eines emprades pel professorat per tractar les conductes disruptives a Educació Infantil | 2022-06-13 |
El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL | 2021-06-05 |
El juego como instrumento didáctico. El juego y la gamificación aplicados a la enseñanza de las matemáticas | 2022-06-15 |
El mindfulness aplicat a l'aula | 2022-06-15 |
EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL | 2021-06-17 |
EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES | 2021-06-17 |
El nivell d'expressió oral en anglès de l'alumnat de 6è d'Educació Primària | 2023-06-12 |
El paper de la pedagogia en l'envelliment actiu de la gent gran | 2022-06-13 |
El paper fonamental de la mestra a l'Educació Infantil: desmuntant estereotips i valorant la seva contribució a l'aprenentatge integral | 2024-06-13 |
El procés de comunicació escola - família. Anàlisi d’un centre educatiu a la província de tarragona | 2023-06-12 |
El que els ulls no veuen, propostes per una educació patrimonial inclusiva al Reial Monestir de Santes Creus | 2021-06-17 |
El retorn a l'aula ordinària d'infants oncològics: Proposta d'intervenció a partir de la creació d'una aplicació mòbil | 2021-06-17 |
Els cuidatges infantils de 0 a 3 sota la mirada Pikleriana | 2022-06-15 |
Els estereotips de gènere en les joguines infantils. | 2021-06-17 |
Els infants davant el joc simbòlic | 2023-06-13 |
Els videojocs canvien la percepció de la vida a un infant | 2023-06-14 |
El tractament de la mort i el dol en temps de pandèmia a Educació Infantil | 2021-06-17 |
El valor afegit en treballar les matemàtiques de manera manipulativa o tecnològica a Educació Infantil | 2024-06-13 |
El vincle afectiu dintre dels centres de menors | 2021-06-12 |
Emocions durant el temps de la covid-19 en preadolescents dels 10 als 12 anys, Les | 2021-06-18 |
Ensenyament de la llengua anglesa a Educació Infantil | 2021-06-17 |
Escoles verdes: Integració, descripció i anàlisi dels valors, hàbits i dinàmiques que impliquen vetllar a favor del medi ambient per part dels centres educatius del territori català | 2022-06-14 |
Esport i valors | 2022-06-15 |
Estat de la neuroeducació a les aules d'educació infantil de les escoles de la demarcació de Tarragona | 2021-06-14 |
Estudi de cas de les diferències educatives entre un centre de baixa i un d'alta complexitat al municipi de Barcelona | 2024-06-13 |
ESTUDI DE CASOS I PROPOSTA DE REDISSENY D’UN ESPAI EXTERIOR ESCOLAR | 2023-06-15 |
Estudi de la intervenció dels professionals de la protecció a la infància i adolescència | 2021-06-16 |
Estudi de la Neuroeducació a l'aula d'Educació Primària | 2021-06-16 |
Estudi del Grau de Pedagogia a la URV i a diverses Universitats Espanyoles | 2022-06-13 |
Estudi del món rural. Anàlisi de les escoles rurals a través de la socialització del patrimoni cultural i l'entorn local. | 2022-06-15 |
ESTUDI D’UN PROJECTE D’INNOVACIÓ; LES MATEMÀTIQUES EN MOVIMENT | 2023-06-15 |
Estudio de caso: exploración de los beneficios psicosociales percibidos de un proyecto de teatro | 2017-06-15 |
Estudi sobre l'aprenentatge basat en els videojocs o Game-Based Leaning al Cicle Superior d'Educació Primària | 2015-09-09 |
Gamification in English Language Teaching In Primary Education | 2022-06-15 |
GESTIÓ DE LA FRUSTRACIÓ I RECONEIXEMENT DE LES EMOCIONS AL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL | 2024-06-13 |
Igualtat de gènere en les direccions educatives, La | 2021-06-16 |
Implementació del programa Escola Nova XXI en un centre de referència | 2023-06-13 |
Intervenció de les famílies a les escoles. Estudi comparatiu entre l’escola rural, l’escola pública i l’escola concertada | 2022-06-13 |
Intervenció educativa per a millorar el nivell de lectoescriptura en un cas d'intel.ligència límit | 2023-06-12 |
Intervencions a les escoles pel procés de dol per la mort en alumnes de 8 a 10 anys (cicle mitjà) | 2021-06-16 |
L'absentisme intermitent a les aules d'educació infantil | 2024-06-13 |
L'acompanyament educatiu a les aules hospitalàries | 2022-06-14 |
L'acompanyament escolar de les famílies a primer de primària. El cas d'una escola del Baix Penedès | 2022-06-13 |
La comunicació entre família-escola quan hi ha alumnat amb Necessitats Educatives Especials | 2021-06-16 |
La detecció de prejudicis racials en infants d'entre 4 i 5 anys | 2021-06-17 |
La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil | 2021-06-17 |
La dramatització a l'aula: un recurs per facilitar l'adquisició de la llengua oral catalana dels infants nouvinguts, durant l'etapa d'educació infantil | 2021-06-08 |
La formació del mestre a Catalunya en referència amb l'escola inclusiva, una proposta pel canvi | 2022-06-14 |
La gamificació, una metodologia motivadora | 2023-06-14 |
La importància dels materials didàctics en el procés d'ensenyament-aprenentatge de les matemàtiques a l'educació infantil | 2023-06-13 |
La inclusió de l'alumnat TEA a les aules d'Educació Infantil d'una escola de Calafell | 2023-06-14 |
La inclusió en el món del futbol base | 2021-06-17 |
La influència de la música en el desenvolupament emocional dels infants en l'etapa d'educació infantil | 2023-06-14 |
La lectura a l'aula, com fomentar-la? | 2023-06-12 |
La manca de referents artístics femenins i la seva inclusió a les aules d'Educació Primària | 2023-06-14 |
La metacognició i les estratègies d'autoregulació a l'Educació Infantil. | 2024-06-13 |
La mort en el marc de l'educació Infantil | 2023-06-15 |
La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge | 2021-06-17 |
L'aprenentatge de les matemàtiques a través del cos i el moviment | 2023-06-15 |
La prevenció de la violència de gènere a les aules dels centres de secundària. | 2022-06-13 |
La regulació emocional a través del mindfulness | 2021-06-17 |
La relaxació, l'eina per prolongar la concentració | 2023-06-13 |
La representació d’objectes tridimensionals a través del dibuix | 2016-06-14 |
La sala com un espai d'aprenentatge al primer cicle d'educació infantil | 2021-06-17 |
L'assetjament entre iguals i cap als alumnes amb NESE. Prevenció i actuació mitjançant els protocols. | 2022-06-13 |
La teràpia assistida per animals; apropament a la pràctica i a la realitat dels professionals. | 2022-06-14 |
L'aula com a influència del procés d'aprenentatge. | 2021-06-16 |
L'autisme a educació infantil: la metodologia TEACCH | 2022-05-21 |
L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas | 2023-06-12 |
L'autoestima adolescent a través de l'educació emocional: estudi de cas pràctic a la UEC del Baix Penedès | 2021-06-16 |
L'autoestima en l'Educació Infantil | 2021-06-17 |
Lectoescriptura en infants d'entre 3 i 6 anys amb síndrome de Down. Estudi d'un cas real | 2023-06-13 |
L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres | 2021-06-17 |
L’educació emocional a les aules Hospitalàries | 2023-06-12 |
L'educació emocional dels educadors/es socials del CRAE Lo Carrilet | 2021-06-10 |
L'educació musical com a eina de cohesió de grup en les aules de primària. | 2023-06-14 |
L'educació sensorial en el període 0-3 | 2024-06-13 |
L'efecte dels hàbits saludables en infants a les aules del Baix Penedès | 2023-06-12 |
L'ensenyament - aprenentatge de la lectoescriptura a través dels ambients d'aprenentatge en escoles rurals | 2022-06-13 |
Les competències que preparen als joves de formació professional per a la inserció al món laboral : una visió des de la Unió Europea | 2015-06-19 |
Les emocions dins l'aula d'infantil. | 2023-06-12 |
Les tradiacions a l'escola: La Festa del Renaixement de Tortosa | 2022-06-13 |
Les tradicions a l'Arboç: trets característics en el segon cicle d'Educació Infantil. | 2024-06-13 |
L'impacte dels estereotips edatistes en l'autoestima i l'autopercepció de la persona gran: una revisió integradora | 2022-09-07 |
L'ús de la ràdio per al desenvolupament de la llengua oral en l'etapa de 3 a 6 anys. | 2023-06-14 |
L'ús de l'aromateràpia a l'aula d'educació infantil | 2023-06-15 |
L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è. | 2023-06-13 |
Mapes Conceptuals: Eina Eficaç per a l'aprenentatge significatiu a medi natural | 2023-06-12 |
Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària | 2022-06-15 |
Mindfulness a segon cicle d'educació infantil. | 2021-06-17 |
Mindfulness i la intel.ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil | 2021-06-17 |
Moments maduratius a l'aula: una mirada enfocada al mes de naixement | 2021-06-17 |
Necessitats Orientatives i Percepció de l'Orientació Universitària en els Estudiants del Grau de Pedagogia de la Universitat Rovira i Virgili. | 2022-06-15 |
Nens i nenes amb altes capacitats a Educació Infantil: Formació docent i intervenció educativa. | 2021-06-17 |
Pedagogia i el dol per separació. La visió dels professionals de l'àmbit social i de la infància protegida. | 2022-06-13 |
Pedagogia i mort, la gestió del dol intercultural en l'educació primària | 2021-06-17 |
Pedagogia Penitenciària, Discriminació de Gènere i Unitats Externes de Mares | 2021-06-16 |
Pla de millora escolar per prevenir/reduir el burnout en el professorat | 2023-06-06 |
Pla de millora: Llengua de Signes Catalana a l'aula | 2023-06-06 |
Pla de millora per a la implementació de la llengua de signes a les escoles | 2023-06-07 |
Pla de millora per a la inclusió d'infants amb trastorn de l'espectre autista dins l'aula ordinària | 2023-06-07 |
Pla de millora Projecte Aula de natura | 2023-06-07 |
Pla de millora. Projecte: Cuidem Terra, Mar i Cel | 2023-06-06 |
Prevenció de violència en l'etapa de cicle inicial de primària | 2023-06-12 |
Projecte de Millora Emociona't | 2023-06-06 |
Projecte de millora: Una proposta per combatre l’estrès en la comunitat educativa | 2023-06-06 |
Projecte Educatiu de Centre de l'escola l'Ebre | 2023-06-13 |
Proposta de redisseny dels espais interiors d'una Llar d'Infants | 2024-06-13 |
Proposta Pedagògica: Educació Alimentaria per una nutrició saludable en la infància | 2022-06-13 |
Propostes de millora en l’atenció als alumnes amb TEA a l’aula ordinària de Primària | 2023-06-12 |
Recull de sistemes de comunicacio dirigits a infants d'educacio infantil amb dificultats de comunicacio verbal | 2023-06-12 |
\\Redisseny dels espais educatius del segon cicle d’educació infantil: principis per a maximitzar el potencial educatiu d’un espai escolar.\\ | 2024-06-13 |
Robò-TIC's: Estudi sobre les aportacions de la robòtica educativa a les escoles de primària públiques del Baix Penedès | 2023-06-13 |
Selecció i elaboració d'activitats que contribueixin a la millora de les funcions executives dels nens amb Coeficient Intel.lectual Límit d'entre 7 i 11 anys | 2015-05-18 |
Sistemes augmentatius i alternatius de comunicació adaptats per a persones cegues i sordes | 2021-06-16 |
Tornem a fer funcionar l'ascensor social de l'educació; cobrim les necessitats dels centres de màxima complexitat | 2023-06-12 |
Tradicions catalanes al segon cicle d'educació infantil | 2023-06-15 |
Transformant les aules: La innovació STEAM | 2023-06-06 |
Transmissió i avaluació dels vales a les aules d'educació infantil | 2024-06-13 |
Treballar la intel.ligència emocional a partir de la literatura infantil | 2022-06-06 |
Un bosc ple de paraules; la biblioteca escolar | 2023-06-07 |
Vinculació emocional als centres residencials d'acció educativa en temps de la COVID-19 | 2021-06-10 |