URV Institutional Repository
Español Català English
Treballs Fi de Grau - Educació Infantil
Title Date
Afectació del patinatge artístic en infants diagnosticats amb TDAH2021-06-17
Ambients d'aprenentatge: transformant espais2021-06-15
Anàlisi sobre la prevenció i la detecció dels abusos sexuals infantils a les escoles del Vallès Occidental2021-06-17
Com afecta el Mindfunless dins de la pràctica Psicomotriu2021-06-17
Conscienciació de l’educació ambiental i la seva pràctica al segon cicle d’educació infantil: Guia de recursos i materials2021-06-17
Desenvolupament sostenible: Educació Ambiental a l'aula de P22021-06-17
Educació assistida amb gossos2021-06-17
Educació Emocional en els contes infantils2021-06-15
El bullying a l'educació infantil2021-6-16
El dibuix infantil com a vehicle d'expressió de les emocions2021-06-14
El ioga en infants autistes2021-06-14
EL MÈTODE ABN A EDUCACIÓ INFANTIL2021-06-17
EL MÈTODE DE RACONS DE TREBALL COM A INVESTIGACIÓ DE LES DIFERÈNCIES MATEMÀTIQUES ENTRE GÈNERES2021-06-17
"El retorn a l'aula ordinària d'infants oncològics: Proposta d'intervenció a partir de la creació d'una aplicació mòbil"2021-06-17
Els ambients, una proposta educativa en favor de la millora de la motricitat de l'alumnat d'educació infantil: Un estudi de cas a P3-B 2021-06-16
Els estereotips de gènere en les joguines infantils.2021-06-17
El tractament de la mort i el dol en temps de pandèmia a Educació Infantil2021-06-17
El treball cooperatiu com a metodologia per afavorir les interaccions socials en l'alumnat d'infantil2021-06-15
Ensenyament de la llengua anglesa a Educació Infantil2021-06-17
Estat de la neuroeducació a les aules d’educació infantil de les escoles de la demarcació de Tarragona2021-06-14
Existeixen els estereotips de gènere al segon cicle d'educació infantil?2021-06-14
Experiències educatives prèvies: influencies en el pensament creatiu. 2021-06-15
La detecció de prejudicis racials en infants d'entre 4 i 5 anys2021-06-17
La diversitat familiar en els contes d'Educació Infantil2021-06-17
LA DRAMATITZACIÓ A L’AULA: UN RECURS PER FACILITAR L’ADQUISICIÓ DE LA LLENGUA ORAL CATALANA DELS INFANTS NOUVINGUTS, DURANT L’ETAPA D’EDUCACIÓ INFANTIL2021-06-08
La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge2021-06-17
L'aprenentatge del grafisme a l'aula, eines i recursos2021-06-14
La regulació emocional a través del mindfulness2021-06-17
La representació d’objectes tridimensionals a través del dibuix2016-06-14
La sala com un espai d’aprenentatge al primer cicle d’educació infantil2021-06-17
L’aula com a influència del procés d’aprenentatge2021-06-16
L'autoestima en l'Educació Infantil2021-06-17
L'educació emocional a l'educació infantil des de la prespectiva dels i les mestres2021-06-17
L'educació emocional en el desenvolupament dels infants i les aules2021-06-14
Metodologies a les aules per infants amb trastorn de l'espectre autista2021-06-14
Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.2021-06-17
Mindfulness- Com afecta en el comportament dels infants a l'aula2021-06-15
Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil2021-06-17
Moments maduratius a l'aula: una mirada enfocada al mes de naixement2021-06-17
Mètode ABN. L'impacte en una escola de màxima complexitat.2021-06-14
Nens i nenes amb altes capacitats a Educació Infantil: Formació docent i intervenció educativa.2021-06-17
Programa d'intervenció educativa en l'autisme. 2021-06-14
Tradicions catalanes a l'educació infantil2021-06-14
43 results.

Informaci�

© 2016 Universitat Rovira i Virgili