Anàlisi de la relació família-escola i la necessitat de canvi arran de la pandèmia | 2021-06-14 |
Anàlisi de la repercussió de la metodologia AICLE, a dues escoles de Reus | 2023-06-12 |
Anàlisi de la seguretat digital en l'alumnat de sisè de Primària | 2021-06-15 |
Anàlisi de l'ús de la gamificació com a eina per a la millora dels resultats en l'aprenentatge de la llengua estrangera: l'anglès | 2021-06-15 |
Anàlisi i desenvolupament de les TIC a una escola de Tarragona | 2023-06-13 |
Aplicació de la neuroeducació per augmentar la capacitat d'atenció i concentració de l'alumnat | 2023-06-06 |
Com afecta l'ansietat al rendiment acadèmic dels nens i nenes de tercer de primària d'una escola de Reus? | 2022-06-13 |
Conèixer el passat per a comprendre el present: recerca sobre el folklore calero i les seves aplicacions formatives a l'educació primària. | 2024-06-11 |
Didàctica del Ball de Bastons a l'Educació Primària | 2021-06-15 |
Dissenyant una activitat seguint la metodologia de l'aprenentatge basat en la indagació. Un esglaó dins de la competència científica | 2021-06-21 |
Educació física en temps de pandèmia. Anàlisi d'un grup d'escoles a Tarragona. | 2021-06-16 |
El juego como instrumento didáctico. El juego y la gamificación aplicados a la enseñanza de las matemáticas | 2022-06-15 |
El mindfulness aplicat a l'aula | 2022-06-15 |
El nivell d'expressió oral en anglès de l'alumnat de 6è d'Educació Primària | 2023-06-12 |
El procés de comunicació escola - família. Anàlisi d’un centre educatiu a la província de tarragona | 2023-06-12 |
Els beneficis de treballar amb la Teoria de les Intel.ligències Múltiples a l'aula d'anglès | 2021-06-16 |
Els videojocs canvien la percepció de la vida a un infant | 2023-06-14 |
El treball de valors a través de les emocions a l'educació primària | 2021-06-15 |
El treball per projectes a una escola en procés de canvi | 2021-06-14 |
Esport i valors | 2022-06-15 |
Estimulació de la Consciència Fonològica per millorar la lectoescriptura als alumnes de cicle inicial | 2021-06-16 |
Gamification in English Language Teaching In Primary Education | 2022-06-15 |
Implementació del programa Escola Nova XXI en un centre de referència | 2023-06-13 |
Intervenció educativa per a millorar el nivell de lectoescriptura en un cas d'intel.ligència límit | 2023-06-12 |
L'acompanyament escolar de les famílies a primer de primària. El cas d'una escola del Baix Penedès | 2022-06-13 |
La formació del mestre a Catalunya en referència amb l'escola inclusiva, una proposta pel canvi | 2022-06-14 |
La gamificació, una metodologia motivadora | 2023-06-14 |
La lectura a l'aula, com fomentar-la? | 2023-06-12 |
La manca de referents artístics femenins i la seva inclusió a les aules d'Educació Primària | 2023-06-14 |
La MÚSICA, element vertebrador en temps de confinament | 2022-06-15 |
La relaxació, l'eina per prolongar la concentració | 2023-06-13 |
La resolució de problemes al cicle mitjà d'educació primària | 2021-06-14 |
L'assetjament entre iguals i cap als alumnes amb NESE. Prevenció i actuació mitjançant els protocols. | 2022-06-13 |
La transició de l'etapa educativa de primària a secundària en zones rurals | 2021-06-15 |
L'autoavaluació a Cicle Inicial aplicada a les Ciències Socials: Estudi de Cas | 2023-06-12 |
L’educació emocional a les aules Hospitalàries | 2023-06-12 |
L'educació musical com a eina de cohesió de grup en les aules de primària. | 2023-06-14 |
L'efecte dels hàbits saludables en infants a les aules del Baix Penedès | 2023-06-12 |
Les percepcions del mestre quan ha de fer ús de les tecnologies digitals | 2021-06-14 |
L'ús del test cloze per escollir la lectura guiada a l'alumnat de 6è. | 2023-06-13 |
Mapes Conceptuals: Eina Eficaç per a l'aprenentatge significatiu a medi natural | 2023-06-12 |
Ments brillants, condicionem el seu desenvolupament? | 2021-06-14 |
Metodoogies inclusives. Anàlisi del tractament de la inclusió i dels agents implicats en una escola pública de Vila-Seca | 2021-06-15 |
Mindfulness a cicle mitjà d'Educació Primària | 2022-06-15 |
Pla de millora escolar per prevenir/reduir el burnout en el professorat | 2023-06-06 |
Pla de millora: Llengua de Signes Catalana a l'aula | 2023-06-06 |
Pla de millora per a la implementació de la llengua de signes a les escoles | 2023-06-07 |
Pla de millora per a la inclusió d'infants amb trastorn de l'espectre autista dins l'aula ordinària | 2023-06-07 |
Pla de millora Projecte Aula de natura | 2023-06-07 |
Pla de millora. Projecte: Cuidem Terra, Mar i Cel | 2023-06-06 |
Prevenció dels trastorns de la veu en els i les docents | 2021-06-15 |
Prevenció de violència en l'etapa de cicle inicial de primària | 2023-06-12 |
Projecte de Millora Emociona't | 2023-06-06 |
Projecte de millora: Una proposta per combatre l’estrès en la comunitat educativa | 2023-06-06 |
Projecte Educatiu de Centre de l'escola l'Ebre | 2023-06-13 |
Propostes de millora en l’atenció als alumnes amb TEA a l’aula ordinària de Primària | 2023-06-12 |
Robò-TIC's: Estudi sobre les aportacions de la robòtica educativa a les escoles de primària públiques del Baix Penedès | 2023-06-13 |
Sistemes avaluatius de tres escoles diferents en relació a la preparació de les proves ACL | 2021-06-14 |
Tornem a fer funcionar l'ascensor social de l'educació; cobrim les necessitats dels centres de màxima complexitat | 2023-06-12 |
Transformant les aules: La innovació STEAM | 2023-06-06 |
Un bosc ple de paraules; la biblioteca escolar | 2023-06-07 |