Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Els infants davant el joc simbòlic

  • Identification data

    Identifier: TFG:6750
  • Authors:

    Tous Padró, Laura
  • Others:

    Creation date in repository: 2024-02-01
    Abstract: Avui en dia a les escoles el joc simbòlic té una gran importància, ja que a través d'ell es poden adquirir moltes habilitats i, per tant, afavoreix el desenvolupament infantil. L'objectiu principal és conèixer si hi ha diferències en el desenvolupament del joc simbòlic, posant èmfasi a la capacitat de creativitat i interacció entre els alumnes d'una escola on potencien molt el joc, i una altra on duen a terme més propostes de treball. Per fer aquest estudi s'ha requerit la participació de 13 alumnes d'I5 de dues escoles públiques, una d'elles una ZER. Symbolic play is very important in schools today, as many skills can be acquired through it and, therefore, it promotes children's development. The main objective is to find out if there are differences in the development of symbolic play, emphasizing the capacity for creativity and interaction between the students of a school where they greatly enhance the game, and another where they carry out more work proposals . To carry out this study, the participation of 13 I5 students from two public schools, one of them a ZER, was required.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Department: Pedagogia
    Student: Tous Padró, Laura
    Academic year: 2022-2023
    Title in different languages: Children before symbolic play Los niños ante el juego simbólico
    Work's public defense date: 2023-06-13
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Joc simbòlic, interacció, creativitat Symbolic play, interaction, creativity Juego simbólico, interacción, creatividad
    Confidenciality: No
    Title in original language: Els infants davant el joc simbòlic
    Project director: Josep Lluís Cañadilla López de Coca
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar